Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 240 پرس غذای گرم به همت خیران نیکوکار، پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از آشپرخانه مهدوی مدرسه توحیدی یاسوج، گفت: این نهاد در در دومین سال پیاپی به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، آشپرخانه های مهدوی را راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، 35 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت‌ و پز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، افزود: در این خصوص تاکنون، در این آشپزخانه‌ها، 240 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و مردم نیکوکار پخت و بین خانواده‌های مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.

مبشری به توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون 23 هزار بسته غذایی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت خیران و نیکوکاران در برنامه‌های این نهاد برای کمک به نیازمندان اشاره و بیان کرد: هم در بحث توزیع غذای گرم و هم جیره خشک غذایی تاکنون به همت خیران، 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

مبشری خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خداجوی استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و کد دستوری  #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیازمندان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بین نیازمندان ماه مبارک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان