Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@00:20:54 GMT

محرومیت چند بازیکن پرسپولیس قبل از دربی؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۹۱۵

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان و درگیری‌های در این دیدار را با در دستور کار خود قرار خواهد داد و چه بسا چند بازیکن قبل از داربی تهران با حکم محرومیت موقت مواجه شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از به صدا درآمدن سوت بیژن حیدری و اتمام بازی بدون مشکلی خاص، در مسیر زمین تا رختکن، تعدادی از بازیکنان و عوامل دو تیم پرسپولیس و سپاهان جنجال آفریدند و زد و خوردهایی در این بین صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین بازیکن باسابقه و جوان از هر دو تیم به همراه برخی از عوامل دو تیم در این درگیری نقش ویژه‌ای داشتند و این اتفاق می‌تواند به قیمت محرومیت از یک یا دو بازی برای آن‌ها تمام شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر دریافت گزارش‌های رسمی از ناظر بازی و مسئولان حاضر در ورزشگاه، مستنداتی را هم از سوی هر دو باشگاه دریافت کرده و با بررسی اسناد و مدارک موجود، برای این دیدار پرونده‌ای را تشکیل خواهد داد.

این احتمال وجود دارد که قبل از حضور خاطیان در جلسه رسیدگی به پرونده، دستور محرومیت موقت برای چندین بازیکن و عضو از هر دو تیم صادر شود که معمولا غیر قابل تجدیدنظر است.

در صورتی که این اتفاق طی روزهای آینده رخ دهد، امکان دارد برخی از پرسپولیسی‌ها از جمله سعید آقایی که مشخصا به فیلمبردار سپاهان حمله می‌کند، با محرومیت‌هایی مواجه شوند و داربی تهران را از دست بدهند.

داربی تهران میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان پرسپولیس استقلال دربی سپاهان کمیته انضباطی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دربی اصفهان مسابقه‌ای بااهمیت برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم قلمداد می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: جوی که در این نشست است مرا یاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت. همیشه جذاب است که این اتاق پُر از خبرنگاران فوتبالی باشد. همیشه آرزو دارم پسر جوانی که اینجا نشسته است بتواند خبرنگار خوبی برای فوتبال باشد.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم یک دربی، یک بازی خیلی خوب و یک بازی مهم برای شهر و منطقه اصفهان است. یک بازی باکیفیت میان دو تیم همشهری و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران باشد.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان