Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با حضور حسینی تیم همدل شده است و با برنامه‌ها و تمرینات منظم، کار را به خوبی دنبال می‌کنیم.

مجتبی حقدوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته بیست و دوم لیگ‌برتر، اظهار داشت: استقلال تیم بسیار خوبی است و برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن هم با توجه به شرایطی که در جدول دارد با تمام انگیزه و تلاش وارد زمین مسابقه شد. خداراشکر نتیجه زحمات و تمرینات سخت ما به پیروزی منجر شد. شرایط مسابقه طوری پیش رفت که تغییر سیستم دادیم و به ضد حملات چشم دوختیم.

وی در خصوص تاثیر مجتبی حسینی بر روی نتایج ذوب آهن تصریح کرد: با حضور حسینی تیم همدل شده و با برنامه‌ها و تمرینات منظم، کار را به خوبی دنبال می‌کنیم. در این مدت که بازی‌های لیگ‌برتر با وقفه روبه‌رو بود با تمرینات سخت کار را دنبال کردیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره ارسال ۲ پاس گُل  مقابل استقلال عنوان کرد: این پیروزی نتیجه تلاش تمام بازیکنان ذوب‌آهن هست؛ من هم به عنوان بازیکن ذوب‌آهن توصیه‌های کادرفنی را در زمین پیاده کردم.

حقدوست درباره تقابل با تیم سابقش و بازگشت به استقلال در پایان فصل عنوان کرد: در حال حاضر با ذوب‌آهن قرارداد دارم و به همین خاطر درباره پیشنهاد استقلال صحبتی ندارم؛ چرا که تمرکزم روی بازی‌های تیم است. ان‌شاالله بعد از پایان فصل بر حسب شرایط به آینده فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا چمن ورزشگاه آزادی در بازی مقابل استقلال نامناسب بود، تصریح کرد: چمن ورزشگاه آزادی مشکلی نداشت. شاید به خاطر شرایط آبیاری و خیس بودن چمن، از بیرون زمین طور دیگری به نظر می‌رسید.

حقدوست پیرامون عملکرد میلاد جهانی عنوان کرد: جهانی یکی از بازیکنان خوش اخلاق و تاثیرگذار تیم است و خوشبختانه در بازی مقابل استقلال هم عملکرد خیلی خوبی ارائه داد.

حقدوست درباره حضور اعضای کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و ذوب‌آهن گفت: اطلاع نداشتم و متوجه حضور اعضای کادرفنی تیم ملی نشدم. نه تنها من بلکه تمام بازیکنان ذوب‌آهن علاقه‌مند هستند شایستگی‌های خود را نشان بدهند و به تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: شکست عجیب استقلال مقابل ذوب آهن/ یک گردان به داد گاندو‌ها رسید + فیلم گل‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: مجتبی حقدوست ذوب آهن استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن مجتبی حقدوست ذوب آهن استقلال مقابل استقلال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره ۱۰ را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روز‌ها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت