Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:48:44 GMT

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۹۸۶

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه طی حکمی مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی را منصوب کرد.

در اجرای ماده ۲۷ «آئین نامه اجرایی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و کانون آنها» و با عنایت به صورتجلسه هیئت مدیره کانون دفاتر، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه طی حکمی علی اصغر تدین را به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

«علاوه بر وظایف مقرر در ماده ۲۸ «آئین نامه اجرایی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و کانون آنها»، اجرای مطلوب مصوبات هیئت مدیره، تعامل سازنده و مؤثر با معاونت خدمات الکترونیک قضائی مرکز، چابک سازی ساختار سازمانی کانون و بهره گیری از ظرفیت جامعه نخبگانی و نیروهای توانمند برای پیشبرد اهداف کانون از جمله وظایف جنابعالی است.

همچنین برنامه ریزی برای توسعه صلاحیت‌های دفاتر، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه خدمات دفاتر، توسعه دفاتر و پلتفرم‌های خدمات الکترونیک مجازی، ارتقا سطح دانش و مهارت مدیران و کارکنان دفاتر، توجه ویژه به کارکنان دفاتر و رصد و پایش وضعیت معیشت آنان، ارتقا و کارآمد نمودن نظامات بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت برخط از اهم مأموریت‌های هیأت مدیره کانون در دوره جدید است.»

کد خبر 5208856

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی حکم انتصاب شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه روز قدس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی روز قدس محسن حاجی میرزایی واکسن کرونا باغ وحش دانشگاه فرهنگیان امتحانات نهایی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کانون دفاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • تکریم مدیر پیشین و معرفی سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بانک توسعه تعاون
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد