Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی خواستار اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی با ادله کارشناسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ریاست گراوند استاندار بوشهر و حضور نمایندگان مردم شهرستان‌های بوشهر ،گناوه و دیلم و شهرستان دشتستان ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان ، مدیران بخش خصوصی ، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون ضمن بیان ادله های کارشناسی و دقیق ، خواستار اصلاح مواد یک و دو آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان این مطلب که این مواد منجر به تعطیلی و انفعال تعاونی های مرزنشین از سال 85 تا کنون شده است، گفت : ظرفیت تعاونی مرزنشین بسیار مناسب بوده و ما بایستی به دنبال احیا این تعاونی ها باشیم.
در ادامه این جلسه جمهیری نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی مبادلات مرزی ، رسیدگی به دغدغه های بخش خصوصی و موضوع محوری را بسیار کار پسندیده ای دانست و از دست اندر کاران تقدیر کرد.
همچنین رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کمک به رفع مشکلات صادراتی صادرکنندگان استان اعلام آمادگی کرد.
در پایان با دستورگراوند استاندار بوشهر تیم کاری متشکل از مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی، مدیرکل صمت،مدیر کل اقتصاد و دارائی و اتاق تعاون استان به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل گردد تا در اسرع وقت پیشنهادات اصلاحی نهایی شده و جهت طرح در هیات وزیران با معاون اول ریاست جمهوری مکاتبه و منعکس شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت