Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحیمی از برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: مردم استان قزوین از دیرباز بر اساس روحیه انسان‌دوستانه و تکریم و نوع دوستی خود همواره  گره‌گشایی از یکدیگر را وظیفه انسانی خود می‌دانستند و یکی از حوزه‌هایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند آیین سنتی گلریزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برمبنای این سنت حسنه، صدا و سیمای مرکز قزوین با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران، زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد که این مهم در ویژه برنامه افطار «ماه من» ساعت 19:15 در قالب بخش‌های متنوع روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی «ماه من» که باعث جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه می‌شود، گفت: در بخشی از برنامه چهره‌های سرشناس کشوری همچون بازیگران، ورزشکاران و فوتبالیست‌ها حضور پیدا کرده و ضمن گفتگو با مجری از مخاطبان برای شرکت در این گلریزان دعوت می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور یک میهمان خیر صندوقچه آرزوهای کودکان نیازمند باز می‌شود و میهمان برنامه که یکی از خیرین استان قزوین است، آرزوی نوشته شده در کاغذ را برای آن کودک برآورده می‌کند.

آزادی 213 زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان سال گذشته

عبدیان مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین نیز اظهار کرد: رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در شکل‌دهی و هدایت پویش‌های خیرخواهانه و کمک‌های مردمی  بر عهده دارند.
وی عنوان کرد: ویژه برنامه سال گذشته افطار صدا و سیمای مرکز قزوین که با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد روی آنتن رفت، توانست گام‌ مهمی در جلب مشارکت‌های آحاد مختلف جامعه بردارد.   مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین تصریح کرد: در ماه رمضان سال گذشته 213 زندانی آزاد شدند و زمینه آزادی زندانیان بدهکار تا سقف 50 میلیون تومان فراهم شد و در برنامه امسال نیز قصد بر این است تا زمینه آزدی زندانیان تا سقف 100 میلیون تومان فراهم شود.
وی بیان کرد: بر همین اساس میزان کمک‌های مردمی  در 14 روز ابتدای رمضان 1400 مبلغ هفت میلیارد و 100میلیون ریال و میزان کمک در رمضان سال گذشته مبلغ 13میلیارد و 550 میلیون ریال بوده است.
عبدیان در پایان گفت:150 زندانی جرائم غیرعمد که جمع بدهی آنها 150 میلیارد ریال است، چشم انتظار کمک‌های مردم شریف استان قزوین هستند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جرائم غیرعمد استان قزوین سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد