Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله دوم پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران که از اعیاد شعبانیه(۲۷ اسفند۹۹) آغاز شد، تعداد ۳۷۸۶۴ قلم کالا جهیزیه به ارزش حدود ۴۱۹ میلیارد ریال به زوج های جوان کشور به همت مجامع خیرین ازدواج کشور اهدا شد.

به گزارش برنا؛ با توجه به مصوبه شورای معاونین وزارت و تاکید دکتر سلطانی فر مبنی بر برگزاری پویش (( ازدواج جوانان با همراهی خیران )) و تاکید بر بهره مندی از ظرفیت های  خیرین با ایجاد فضای مشارکت عمومی، طی پیگیری ها و  حمایت های معاونت امور جوانان و دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و هماهنگی های صورت پذیرفته با مجامع خیرین ازدواج استان ها ، خدمات شایسته و قابل توجه ای در سطح کشور توسط خیرین عزیز در این پویش صورت گرفت که موجب شد مرحله دوم این پویش نیز از اعیاد شعبانیه ( ۲۷ اسفند ۹۹) راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به این ترتیب دومین مرحله پویش ازدواج جوانان به همت مجامع خیرین ازدواج و با همراهی خیران و فعالان امر ازدواج به منظور تسهیل و رفع موانع ازدواج جوانان و با هدف تامین سبدهای حمایتی جهیزیه با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برگزار شد که در این مرحله از پویش تعداد ۳۷۸۶۴ قلم کالای جهیزیه به همت مجمع خیرین ازدواج زوجهای جوان در سراسر کشور اهداء شد.

گفتنی است؛ مجموع مبالغ هزینه شده برای تهیه این تعداد کالای جهیزیه حدود ۴۱۹ میلیارد ریال بوده است که به همت مجامع خیرین ازدواج و همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان های مختلف برای زوج های جوان نیازمند استان ها صورت پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج ورزش و جوانان استان های مختلف ازدواج وزارت ورزش و جوانان جهیزیه زوج های جوان پویش ازدواج مجامع خیرین ازدواج ازدواج جوانان ازدواج جوان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی