Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:29:56 GMT

۲۷۸ هزار بسته معیشتی در استان همدان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۴۸۹

۲۷۸ هزار بسته معیشتی در استان همدان توزیع شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ‌ "علی قره‌باغی" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی، خیرین، نواحی سپاه و نهادهایی نظیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، آستان قدس رضوی و سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و توزیع شده است.

وی گفت: بخشی از این کمک ها شامل ۲۱۴ هزار بسته غذایی و معیشتی به ارزش تقریبی ۶۲ میلیارد تومان توسط  گروه‌های جهادی، خیرین، نواحی سپاه و ۱۳۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان نیز از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در یک سال گذشته تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: ۱۳ هزار کارت هدیه به ارزش سه میلیارد تومان نیز توسط شهرداری همدان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه استان تهیه و به نیازمندان اهدا شده است.

وی، پخت و توزیع ۶۰۰ هزار وعده غذای گرم، پرداخت اجاره بها  ۵۲۶ مستاجر، ذبح ۸۳۵ دام، پرداخت وام‌های قرض الحسنه، تسویه حساب دفتری ۳۳۲ نفر، تدریس حضوری و مجازی رایگان برای دانش آموزان محروم از دیگر اقدام های انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین استان همدان اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۲ گروه جهادی شناسنامه دار در استان همدان ثبت شده که یک هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در جریان کنترل اپیدمی کرونا فعالیت و نقش داشتند.

سرهنگ‌ قره باغی افزود: یک هزار و ۳۰۰ سری جهزیه کامل نیز با همت خیرین در سطح استان تهیه و به زوج های جوان نیازمند اهدا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین استان همدان یادآوری کرد: بسیج سازندگی در سیل فروردین ۹۸ نزدیک به ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی به ویژه در مناطق روستایی را نوسازی و بازسازی  کرده است.

سرهنگ‌ قره‌باغی گفت: همچنین با ایجاد کارگاه های تولیدی و پرداخت تسهیلات تاکنون برای چهار هزار و ۷۰۰ نفر در استان همدان فرصت شغلی ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین استان همدان اظهار داشت: در راستای تامین مسکن محرومان ، ۲۰۰ هزار خانوار نیازمند مسکن شناسایی شدنو که تامین ۵۰ هزار واحد به سپاه محول شده که همدان در این زمینه در کشور پیشرو است.

برچسب‌ها همدان سازمان بسیج سازندگی گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان سازمان بسیج سازندگی گروه های جهادی همدان سازمان بسیج سازندگی گروه های جهادی اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

 در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل‌زده توزیع شد.

 محمدترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به‌صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تأکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل‌زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

 همچنین به‌صورت مستمر آب‌معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب‌معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

 گفتنی است وسایل موردنیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

 ترکمانه تأکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک‌رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه