Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@00:15:03 GMT

مشخص شدن عامل انفجار جهرم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۵۵۰

مشخص شدن عامل انفجار جهرم

ایسنا/فارس طبق نظر اولیه کارشناسی و بررسی گزارشات نهادهای حاضر در امداد رسانی و معاینه میدانی، مقصران حادثه انفجار و تخریب منزل مسکونی در شهرستان جهرم مشخص و به مقام قضایی اعلام شد.

 محمد اسمی رئیس دادگستری شهرستان جهرم با اشاره به اینکه در اظهارنظر اولیه کارشناسی شرکت آبفا و شرکت گاز این شهرستان مقصران وقوع این حادثه می باشند گفت: مطابق این نظر کارشناسی شرکت آبفا جهرم به دلیل آسیب رساندن به کف خواب علمک گاز و شرکت گاز این شهرستان نیز به دلیل عدم بررسی کامل تبعات آسیب به کف خواب علمک گاز به عنوان مقصران این حادثه شناخته و معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، وی با بیان اینکه نظریه کارشناسی قابلیت اعتراض دارد بیان داشت: به دلیل ابعاد گسترده حادثه و آسیب ناشی از آن پس از تشکیل این پرونده موضوع با حساسیت توسط دادگستری شهرستان در دستور پیگیری قرار گرفت. 

اسمی تصریح کرد: مقصران حادثه مذکور در چارچوب قانون تحت تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و همه مراحل رسیدگی به این پرونده به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است در روز پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و در نتیجه اقدام به حفاری اداره آبفا شهرستان جهرم و آسیب به لوله گاز شهری و نشت گاز به فنداسیون یک منزل مسکونی انفجار شدیدی ایجاد گردید که باعث فوت سه نفر، مصدوم شدن ٦ نفر ، تخریب کامل یک منزل مسکونی و آسیب ۸۰ درصدی به ۲ منزل مسکونی همجوار و آسیب به ٤٠ واحد مسکونی اطراف و همچنین آسیب به ١٥ خودرو شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سردار فداکار افزود: بامداد امروز در یک تماس تلفنی مبنی بر انفجار دریکی از مناطق مسکونی واقع در روستای خانقاه بلافاصله ماموران این سازمان در محل حاضر شدند.

‌او اضافه کرد: در این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل دچار مصدومیت و سوختگی شدند و به قسمت زیادی از اثاث منزل خسارات وارد شده است.

فداکار اضافه کرد: این حادثه در اثر نشت سیلندر گاز مایع به وقوع پیوست و شدت آن به حدی بود که باعث تخریب بخشی از منزل و کنده شدن پنجره های منزل شده است.

او با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از گاز شهری از شهروندان خواست برای جلوگیری از حوادثی از این دست در استفاده از وسایل گاز سوز دقت بیشتری کرده و نکات ایمنی را جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد
  • تخریب چند منزل مسکونی کهگیلویه درپی باران شدید