Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:01:19 GMT

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۶۳۸

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، جواد درستکار اظهار داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت بازی سپاهان و پرسپولیس برای ۲ تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم‌ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تأمین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان  افزود: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم‌ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال‌دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش‌جهان بکار بستند تا از وقوع هرگونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم‌ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

وی ادامه داد: از طرفداران و هواداران ۲ تیم «سپاهان» و «پرسپولیس» که شب گذشته با حضور پررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می‌شود.

درستکار خاطرنشان کرد: تأمین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه‌های نیروی انتظامی است که با برنامه‌ریزی دقیق و استقرار اکیپ‌های انتظامی در هتل‌های اختصاصی تیم‌ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاه‌های ۲ تیم و بازیکنان فراهم می‌کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان تأکید کرد: هیچ‌گونه مورد امنیتی خاص، قبل، حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC

رضا اسدی مجبور شد از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند

طرفداری | رضا اسدی، هافبک سابق پرسپولیس، که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود از پرسپولیس بود، به دلیل عدم توافق نهایی، از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد.

اسدی که در حال حاضر در عضویت باشگاه سپاهان است، در دو فصل گذشته برای پرسپولیس بازی می‌کرد. او در این مدت، با وجود عملکرد قابل قبولی که داشت، نتوانست به طور کامل رضایت هواداران این تیم را جلب کند.

یکی از دلایل نارضایتی هواداران از اسدی، عدم توافق او برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس بود. اسدی در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

با توجه به عدم توافق نهایی، اسدی تصمیم گرفت تا از باشگاه پرسپولیس به AFC شکایت کند. او در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

هنوز AFC به طور رسمی به شکایت اسدی واکنش نشان نداده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، این باشگاه ممکن است با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت از حضور در رقابت‌های آسیایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران