Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@15:49:28 GMT

وقتی وعده دستمزد 3 برابری داوران محقق نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۰۱۸

چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال به صورت رسمی خبر از افزایش دستمزد داوران داد. در این خبر اعلام شده بود که طبق مصوبه هیات رییسه این فدراسیون، دستمزد داوران فوتبال در تمام سطوح سه برابر شد.
با این حال، امروز دستمزدهای داوران بابت قضاوت در نیم فصل نخست به حساب های آنان واریز شد ولی برخلاف وعده داده شده، مبالغ واریزی به اندازه زمان قبل بود و افزایشی در این خصوص صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کما فی سابق به هر داور وسط برای قضاوت هر بازی، مبلغی نزدیک به یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب آنها واریز شده است و مصوبه هیات رییسه این فدراسیون به اجرا در نیامده است و باید دید این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.
پیش از این و بر اساس تصمیم اعضای هیات رییسه مقرر شده بود درآمدی که فدراسیون فوتبال از طریق اسپانسر برای داوران به دست می آورد برای داوران هزینه شود در حالی که در سنوات گذشته اینطور نبود و این درآمد به حساب فدراسیون فوتبال واریز و در خیلی از جاهای دیگر هزینه می شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اسلام قائل به عدالت جنسیتی است نه برابری جنسیتی، اظهار کرد: بنا نبوده این سند در ایران اجرا شود و مقام معظم رهبری نیز مخالفت کردند اما با بهانه‌های مختلف و عناوین گوناگون آن را به صورت موذیانه عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: یکی از موارد آن می‌تواند داوری فوتبال بانوان باشد که آرام آرام وارد میدان هم بشود. خیلی خطرناک است که به نام برابری جنسیتی یک داور خانم با یک داور آقا با هم وسط میدان باشند. من از باب وظیفه این هشدار را می‌دهم که عملیاتی کردن سند ۲۰۳۰ در کشور خیانت به اسلام و انقلاب و اهل بیت (ع) است.

دیگر خبرها

  • واکنش تنـد امام جمعه به داوری زنان در مسابقات فوتبال مردان!
  • یک درگیریِ عجیب ببینید؛ تیم داوران و تیم رزمی کاران در جام رمضان شبکه ورزش به جان هم افتادند + فیلم
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند،بعد یادشان می‌رود /هم خسته‌ایم، هم بریده‌ایم/فریادها به گوش دولت می‌رسد؟
  • نوروز ۱۴۰۳ زیر فشار کمرشکن گرانی /فقط رأی می‌خواهند، بعد یادشان می‌رود /هم خسته ایم، هم بریده ایم /این فریادها به گوش دولتمردان می‌رسد؟
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • وقتی بازیکنان به حرکات اعجاب‌انگیز و باورنکردنی در زمین فوتبال روی می‌آورند / فیلم
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • (ویدیو) «وعده افزایش صد برابری سرعت نداده‌ایم، بلکه این آرزویمان است»
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت