Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@01:49:45 GMT

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی، از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۰۴۸

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس راه کشور از ممنوعیت سفر با خودروی شخصی، از فردا سه شنبه تا پایان تعطیلات عید فطر خبر دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سرهنگ امیدوار رئیس پلیس راه کشور با اعلام ممنوعیت سفر در ایام تعطیلات عید سعید فطر گفت: به دو شکل محدودیت تردد بین استانی کنترل می‌شود.

امیدوار افزود: افرادی که به شهر‌های قرمز سفر کنند مبلغ یک میلیون تومان و افرادی که به شهر‌های زرد و نارنجی سفر کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: افزایش جریمه به بیش از ۱ میلیون تومان ممکن است به توقیف خودرو منجر شود.

براین اساس ستاد ملی مقابله با کرونا از روز سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا شنبه (۲۵ اردیبهشت) محدودیت تردد. این محدودیت‌ها بین شهری است.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهر‌های قرمز مبلغ یک میلیون تومان، در شهر‌های زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودروکه در شهر‌های نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: محدودیت سفر ، تردد بین شهری ، فطر ، رمضان ، پلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محدودیت سفر تردد بین شهری فطر رمضان پلیس یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا(ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عباسی افزود: از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا(ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

وی اذعان داشت: همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • حکم شرعی امتیاز خودروی واگذار شده چیست؟
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • (ویدئو) تردد یک فلسطینی با خودروی منهدم شده!
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس