Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آیین رونمایی از سریال صبح آخرین روز با حضور خانواده شهید شهریاری امروز برگزار شد. این سریال بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زنجان، سریال "صبح آخرین روز" که زندگی شهید مجید شهریاری را از بدو تولد تا شهادت به تصویر کشیده، قرار است بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما بر روی آنتن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی‌فرد ساخته شده است. تولید این سریال جذاب از اواخر مرداد ماه سال گذشته در زنجان آغاز شد و با اینکه کشور در سال گذشته با شرایط سخت کرونایی دست و پنجه نرم می‌کرد، عوامل این سریال مجاهدانه برای ساخت این اثر فاخر تلاش کردند.

در همین راستا آیین رونمایی از سریال شهید شهریاری ظهر امروز به طور همزمان در مرکز صدا و سیما و صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور خانواده شهید شهریاری برگزار شد‌.

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و روح پرفتوح شهید شهریاری اظهار داشت: با‌ اینکه کشور از سال گذشته درگیر بیماری کرونا قرار داشت ولی به لطف خدا و با همت تیم تولیدکننده ساخت این اثر فاخر به پایان رسید.

سریال زندگی پرماجرای "شهید شهریاری" مهیای آنتن شدشبکه‌های 1، 2 و 3 برای پخش سریال شهید شهریاری پس از ماه رمضان رقابت می‌کنند+ عکس‌های جدیدمأمور امنیتی سریال شهید شهریاری کیست؟سریال شهید باهنر و سنجرخان در انتظار تولید/ شهید شهریاری به بهار می‌رسد

وی ادامه داد: این اثر در 450 لوکیشن‌ و یک هزار و 233 سکانس توسط 400‌‌بازیگر ساخته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تماشای این فیلم سبب می‌شود کل اقشار جامعه با شخصیت مثال‌زدنی شهید شهریاری آشنا شوند، گفت: با زبان هنر به راحتی می‌شود مفاهیم را منتقل کرد.

در ادامه علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ‌زنجان اظهار کرد: آغاز پخش این‌ فیلم که با ایام عید فطر مقارن شده است بزرگترین عیدی برای مردم زنجان است.

وی با بیان اینکه در سال جاری کنگره 3535 شهید استان زنجان برگزار خواهد شد و پخش این فیلم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کمک می‌کند، عنوان کرد:  از تمام عوامل ساخت این فیلم قدردانی می‌کنم.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم مادر شهید شهریاری از عوامل ساخت این فیلم مجدانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهریاری سریال شهید صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند