Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:29:20 GMT

نصف پرسپولیس در تیم ملی/ شاگردان یحیی رکورد زدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۲۸۰

نصف پرسپولیس در تیم ملی/ شاگردان یحیی رکورد زدند

خبرورزشی – برای بازی با سوریه و در آخرین لحظات حامد لک به اردوی تیم ملی دعوت شد. او برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و در لیست ۴۷ نفر هم شانس دارد. ازطرفی کنعانی زادگان، امیری و نوراللهی را باید جز ملی‌پوشان ثابت پرسپولیس به حساب آورد.

به این نفرات میلاد سرلک، مهدی ترابی و کمال کامیابی نیا را هم اضافه کنید که در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی شنیدیم نام شهریار مغانلو هم در لیست بود که در نهایت خط خورد و با این حساب باید گفت پرسپولیس با احتساب دعوت احتمالی از حامد لک هفت ملی پوش در لیست ۴۷ نفره خواهد داشت. البته در آخرین لحظات احتمال ایجاد یکی دو تغییر وجود دارد اما در حال حاضر و تا قبل از دربی نصف پرسپولیس در تیم ملی جای دارند.

طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته تیم‌های ملی قرار است لیست این تیم برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی اواخر اردیبهشت‌ماه و احتمالاً بعد از دیدارهای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی به طور رسمی اعلام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی دراگان اسکوچیچ یحیی گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • بارش‎ها درجنوب بی‌سابقه بوده / ثبت ۱۰ رکورد بارشی
  • بارش بی‌سابقه باران در جنبوب/ ثبت ۱۰ رکورد جدید بارشی
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی