Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال که برای دریافت واکسن نام‌شان در لیست دراگان اسکوچیچ قرار داشت، با حضور در مرکز ملی فوتبال دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

با توجه به حضور این بازیکنان در مرکز ملی فوتبال، بخشی از لیست اسکوچیچ برای چهار بازی پیش‌روی تیم ملی مشخص شد. رشید مظاهری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، مهدی قایدی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، ابوالفضل جلالی، وحید امیری، و کاوه رضایی بازیکنانی بودند که در مرکز ملی فوتبال حاضر شدند تا واکسن خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی زیر نطر مسئولان وزارت بهداشت انجام شد. ۴۹ نفر در لیست اولیه دریافت واکسن قرار دارند که شامل بازیکنان، مربیان، کادر فنی و تدارکات تیم ملی است. طبق اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی، امروز ۳۴ نفر از افراد حاضر در این لیست از جمله بازیکنان و کادر واکسینه شدند و ۱۵ نفر دیگر که از جمع بازیکنان لژیونر هستند، پس از ورود به ایران واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

با توجه به فاصله مورد نیاز مشخص نیست که دوز دوم واکسن چه زمانی به اعضای تیم ملی تزریق شود، اما ممکن است پیش از اعزام تیم به بحرین و در روز پایانی اردوی کیش این اتفاق رخ دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۸۸ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۶۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا