Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علوی گرگانی در پی حادثه تروریستی کابل با صدور پیامی، شهادت جمعی از شیعیان افغانستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

«و ما نقموا منهم الا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید»

اقدام تروریستی و ددمنشانه گروهک تکفیری در غرب کابل و دشت برچی افغانستان و کشتار گسترده دختران شیعه هزاره در ماه مبارک رمضان که گناهی جز ایمان به خدا و اعتقاد به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) نداشته‌اند مایه تأسف و تأثر شدید گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً کشورهای حامی تروریست‌ها که درگذشته موجبات رشد و گسترش این نوع گروه‌ها را فراهم آورده و اسباب ناامنی را در افغانستان به وجود آورده‌اند، در این جنایت شریک خواهند بود.

لازم است جامعه جهانی مخصوصاً کشورهای اسلامی تلاش خود را برای از بین بردن زمینه‌های رشد این نوع گروه‌ها انجام دهند.

اینجانب این جنایت را محکوم کرده و به خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و صبر و اجر را برای آنان مسئلت می‌کنم و سلامتی کامل را برای مجروحین از خداوند مسئلت می‌نمایم.

۱۴۰۰/۲/۲۰

کد خبر 5208984

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی پیام تسلیت حادثه تروریستی کابل قم ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان شب قدر اردبیل فلسطین ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفته است که سفر اخیر دیپلمات‌ها و هیأت‌های خارجی به کابل نشان‌دهنده‌ آن است که این گروه به سطح گسترده پذیرفته‌ شده و منزوی نیست.

مجاهد در پیامی در ایکس نوشته است که در این اواخر کابل شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیأت‌های خارجی است.

او افزوده است که از این میان، دیدار معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیأت همراه‌اش و همچنین دیپلمات‌های کشورهای روسیه، مالزی، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقام‌های طالبان قابل توجه است.

سخنگوی طالبان گفته است: «برداشت بعضی‌ها که افغانستان دیگر منزوی و اقتصادش در حال خراب‌شدن است و مناسبات آن با کشورها تأمین شده نمی‌تواند، این همه نادرست ثابت شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل