Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و کشف 2 قبضه کلت کمری و 20 تیر جنگی خبر داد.

سرهنگ راستی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر قاچاق سلاح و مهمات توسط اعضای یک باند 2 نفره در یکی از محلات غرب تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مشخص شد که متهمان با تهیه سلاح و مهمات از قاچاقچیان غرب کشور، قصد انتقال تعدادی سلاح و مهمات به یکی از استان های کشور را از طریق اتوبوس های مسافربری دارند که با پایش و بررسی مسیرهای احتمالی تردد متهمان، روز گذشته در یک عملیات پلیسی هر دو عضو این باند دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: در بازرسی از داخل خودروی متهمان 2قبضه کلت کمری و 20 تیر جنگی که در جعبه های کوچکی بسته بندی شده بود، کشف شد.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاق سلاح قاچاقچیان مهمات سلاح و مهمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران