Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی افزود: مطابق قانون تجارت باید صاحبان ۵۰ درصد سهام به علاوه یک سهم در نوبت اول شرکت کنند که در استان یزد این تعداد به حد نصاب نرسید.

وی خاطر نشان کرد: نوبت دوم این انتخابات به عنوان بزرگترین انتخابات اقتصادی بخش خصوصی استان در آینده که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام می گردد برگزار می‌شود و در این مرحله مجمع با حضور هر تعداد از سهامداران قانونی بوده و هیات مدیره تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نوبت اول انتخابات اقتصادی برای انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان یزد بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، رأس ساعت  ۱۴ روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه دیما به آدرس dima.csdiran.ir با حضور سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت استان برگزار شد.

نمازی افزود: زمان و نحوه شرکت سهام داران عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت خود انتخاب و در سجام ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق رسانه‌ها، بیلبورد ها، تلویزیون های شهری، فضای مجازی و غیره  اطلاع‌رسانی شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار داشت: بدون تردید این شرکت با سرمایه مردمی بیش از ۶ هزار میلیارد تومان علاوه بر ایجاد ارزش افزوده و سود برای اعضا، نقش کلیدی در توسعه اقتصادی استان، تولید و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی فراهم می‌کند.

هیات مدیره منتخب مجمع متشکل از پنج عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل است که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت یزد به نیابت از اعضای خود یا سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را در مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند امور شرکت و مدیریت سهام بیش از ۴۵۳ هزار نفر از اعضا را در این استان بر عهده می‌گیرند.

از مجموع  ۶۲۰ هزار نفر سهام‌دار سهام عدالت استان یزد،  ۴۵۳ هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند.

برچسب‌ها یزد سهام عدالت سامانه سجام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد سهام عدالت سامانه سجام یزد سهام عدالت سامانه سجام اخبار کنکور سهام عدالت استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در دانشگاه الزهرا (س) گفت: سازمان سنجش آموزش کشور تلاش می‌کند عدالت آموزشی و شایسته‌گزینی را در برگزاری آزمون‌های سراسری محقق کند و در این راستا تمهیدات لازم در سراسر کشور برای برگزاری آزمون امن و بانشاط اندیشیده شده است.
محمدعلی زلفی‌گل درباره تفاوت آزمون سراسری امسال با سال گذشته، گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال دو نوبت آزمون سراسری برگزار می‌شود و امسال با توجه به ماه مبارک رمضان و شرایط خاص دیگر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری دو نوبت آزمون سراسری از نگرانی داوطلبان و خانواده‌هایشان می‌کاهد و در صورت تمایل داوطلبان نتیجه چهار نوبت آزمون سراسری در دو سال اخیر برای آنها محاسبه می‌شود و داوطلبان می‌توانند پس از تراز نمرات، بر اساس بهترین نتیجه کسب شده در یکی از نوبت‌های آزمون سراسری انتخاب رشته کنند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در جریان این بازدید از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در نیمه اول مردادماه و به صورت کارنامه خبر داد و گفت: چند روز پس از اعلام نتایج اولیه، فرایند انتخاب رشته آغاز خواهد شد و نمرات آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (کنکور) در صورت شرکت داوطلبان همچنان برای انتخاب رشته در سال جاری معتبر است؛ بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته انجام شود، به انتخاب خود داوطلب و اگر داوطلب انتخاب نکرد به انتخاب سازمان سنجش چهار نمره برای داوطلبان قابل استفاده است و در صورت گروه‌های آزمایشی یکسان در چهار نوبت آزمون، بهترین نمره کنکور در نمره کل آنها اعمال و برای انتخاب رشته داوطلب لحاظ می‌شود، ضمن اینکه نمرات خام نوبت اول آزمون در خرداد ماه منتشر خواهد شد.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: البته نتایج هر درس در هر دوره برای داوطلبان در سطح کشور تراز می‌شود تا حق داوطلبان ضایع نشود؛ چرا که طبیعی است سؤالات و شرایط برگزاری آزمون سراسری در هر نوبت با نوبت بعدی متفاوت است و سازمان سنجش آموزش کشور با انجام این کار عدالت آموزشی در انتخاب رشته را لحاظ می‌کند.
عبدالرسول پورعباس با اشاره به تغییرات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: مطابق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت‌بخشی دانشگاه فرهنگیان» و «نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش»، آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم با دفترچه اختصاصی سؤالات جداگانه برگزار می‌شود؛ یعنی داوطلبان علاقه‌مند به پذیرش در این دوره‌ها پس از پاسخگویی به سؤالات آزمون اختصاصی در گروه آزمایشی انتخابی خود، بلافاصله باید به دفترچه سؤالات ویژه دانشگاه فرهنگیان که شامل سؤالات مواد آزمونی: هوش و استعداد معلمی با «ضریب ۳» و تعلیم و تربیت اسلامی با «ضریب ۲» است نیز پاسخ دهند.
 وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در اردیبهشت ماه و به صورت مجزا انجام خواهد شد و فرایند معرفی داوطلبان برای مرحله ارزیابی شایستگی معلمی و انجام این مرحله به نحوی انجام می‌شود که نتیجه نهایی پذیرش آنها تا نیمه اول مرداد ماه اعلام شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز در سلامت کامل برگزار شد. عوامل اجرایی و حفاظتی برای آرامش و امنیت داوطلبان آزمون سراسری و حفظ صیانت این آزمون ملی تمام تلاششان را کردند و به عنوان آخرین اقدام، برای اینکه خیال داوطلبان از بروز هرگونه تقلب و شبهه راحت باشد، علاوه بر نسل اول و دوم دستگاه‌های آشکار ساز نسل سوم این دستگاه‌ها در آزمون سال جاری در ۴۱۲ شهرستان و ۱۹۹۳ حوزه به کار گرفته شده است.
گفتنی است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور امروز ضمن بازدید از جایگاه ویژه خانواده‌های داوطلبان، با آنان به گفتگو نشستند و والدین داوطلبان نیز از اقدام دانشگاه الزهرا برای ایجاد جایگاهی برای استراحت والدین داوطلبان در زمان برگزاری آزمون تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟