Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@19:04:13 GMT

تقدیم استوارنامه سفیر ایران به فیصل مقداد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۳۵۲

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران امروز با فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دو طرف در این دیدار که با حضور علیرضا آیتی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق صورت گرفته، درباره آخرین تحولات منطقه و روابط تهران و دمشق گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیصل مقداد در این دیدار برای سبحانی در ماموریت محوله آرزوی موفقیت کرد.
مهدی سبحانی دیروز به جانشینی جواد ترک آبادی وارد دمشق شد و از امروز ماموریتش را آغاز کرد. برچسب ها: سفیر ایران در سوریه ، مهدی سبحانی ، جواد ترک آبادی ، دمشق ، علیرضا آیتی ، فیصل مقداد ، وزیر امور خارجه سوریه ، تقدیم استوارنامه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سفیر ایران در سوریه مهدی سبحانی جواد ترک آبادی دمشق فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه تقدیم استوارنامه فیصل مقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی