Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@15:18:24 GMT

کدام بازیکنان تیم ملی واکسن زدند؟ (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۳۹۶

کدام بازیکنان تیم ملی واکسن زدند؟ (+عکس)

واکسیناسیون کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران امروز در کمپ تیم های ملی انجام شد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۵ امروز در کمپ تیم‌های ملی احسان حاج صفی، امید نور افکن، پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی قائدی، علی قلی‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، کاوه رضایی، حسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، اکبر ایمانی، میلاد سرلک، ابوالفضل جلالی، عارف غلامی، محمد رشید مظاهری، سیامک نعمتی به همراه دراگان اسکوچیچ، ماریو تات، ملادن زانجر، وحید هاشمیان، محمودرضا رضایی، مهدی حسین پور، رضا نقی پور، محمد صابر، حمیدرضا هدایتی، امید جمالی، تورج کشاورز، مرتضی دهقانی، هادی نجات پور، مهدی خراطی و داود شاهمرادی واکسن را تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

33 دوز واکسن کرونا در این مرحله به بازیکنان، مربیان و عوامل تیم ملی تزریق شد. روند واکسیناسیون ظرف روزهای آینده و با حضور برخی دیگر از بازیکنان لژیونر ادامه خواهد داشت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اردوی تدارکاتی خود را د ر کیش برگزار خواهند کرد و پس از برپایی اردوی آماده سازی در جزیره کیش، با پرواز چارتر به منامه سفر کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hpc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت

مادر شهیدان "حسین و مهدی با خدا قمصری" پس از تحمل سال‌ها رنج دوری به فرزندان شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مادر شهیدان والامقام «حسین و مهدی با خدا قمصری» پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری امروز جمعه دهم فروردین 1403 ساعت 16 از دارالسلام شهرداری قمصر به سمت گلزار شهدای  محله سر رود شهر قمصر برگزار و مراسم ترحیم نیز امشب از ساعت 20 الی 22 در مسجد فاطمیه قمصر برگزار خواهد شد.

شهید «حسین باخدا قمصری» یکم فروردین 1343 در شهر قمصر از توابع شهرستان کاشان به دنیا آمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیست و سوم اسفند 1363 در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید و پیکرش مدتها در منطقه ماند تا اینکه پس از تفحص و تشییع چهاردهم آبان 1373 در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

همسر شهید غریب صادقی درگذشت

پاسدار شهید «مهدی باخدا قمصری» یکم اردیبهشت 1344 در قمصر چشم به جهان گشود و دهم اسفند 1362 در عملیات خیبر در طلائیه به شهادت رسید و پیکر وی نیز مدت‌ها در منطقه ماند و سرانجام پس از تفحص و تشییع هجدهم اردیبهشت 1377 در جوار مزار برادر در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • ۱۳ مراسم شاخص شب‌های قدر در هرند برگزار می‌شود
  • بازگشت منتظر محمد به تمرینات مس
  • پبشنهاد ویژه محمدعلی بهمنی برای مردم
  • «شریعت هرندی»؛ عالمی متبحر در ادبیات عرب و فقه و اصول
  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱