Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بالگرد اسرائیلی یک منزل را در حومه شمالی القنیطره هدف قرار داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، منابع خبری از زخمی شدن یک جوان از اهالی منطقه حضر در ریف القنیطره سوریه در حمله بالگرد رژیم صهیونیستی در عین التینه خبر می دهند.
بالگرد رژیم صهیونیستی یک نقطه در شمال استان «قنیطره» راه هدف حمله قرار داده است، در این حمله یک غیرنظامی مجروح شده و نیروهای امدادی او را به بیمارستان قنیطره منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، پرنده‌های رژیم صهیونیستی با استفاده از حریم‌هوایی لبنان اهدافی را در شرق و شمال غرب سوریه به‌صورت متناوب هدف حملات خود قرار می‌دهند.
شبکه تلویزیونی روسیا الیوم اعلام کرد: خبرنگار این شبکه به نقل از خبرگزاری سوریه «سانا» گزارش داد: یک بالگرد اسرائیلی یک منزل را در حومه شمالی القنیطره هدف قرار داد که به زخمی شدن یک نفر منجر شد.

آغاز عملیات نظامی گسترده قسد در شرق سوریه
نیروهای سوریه دمکراتیک (قسد) از آغاز عملیات امنیتی و نظامی گسترده خبر داد و اعلام کرد که هدف از این عملیات نابود کردن گروهک های پنهان گروه تروریستی داعش در حومۀ (ریف) دیر الزور در شمال شرق سوریه است.
قسد در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهایش و نیروهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش به فرماندهی آمریکا بامداد روز یکشنبه عملیات امنیتی و نظامی گسترده ای را در منطقه وادی العجیج در حومۀ شمالی استان دیرالزور آغاز کرده اند.
قسد افزود: هدف از این عملیات تعقیب گروهک های پنهان و فعال گروه تروریستی داعش و شناسائی انبارهای تسلیحات و مخفیگاه های اعضاء و سرکردگان گروهک ها در مناطق مرزی سوریه با عراق است. این عملیات همچنین با هدف به دست گرفتن کنترل مسیرهای قاچاق اسلحه و انتقال تروریست ها انجام می گیرد.
در این بیانیه آمده است: این عملیات 4 روزه است و از نخستین ساعات روز با اجرای چند حمله موشکی توسط نیروهای ائتلاف و شلیک گلوله های منوّر و پرواز گسترده هواپیماهای شناسائی آغاز شد.
قسد دربیانیه خود اعلام کرد : این عملیات در راستای منع داعش و دیگر گروه های تروریستی از ایجاد آشوب و ناآرامی اجراء می شود.

وقوع انفجار در یک نفتکش نزدیک بندر بانیاس سوریه
خبرنگار شبکه اسپوتنیک عربی در استان ساحلی طرطوس از وقوع؛ انفجاری در یک نفتکش در نزدیکی بندر بانیاس سوریه خبر داد.
به گزارش ایگاه اینترنتی اسپوتنیک عربی، خبرنگار این پایگاه اعلام کرد: این نفتکش بار خود را قبلا تخلیه کرده بود و در هنگام انفجار حامل هیچ گونه مواد نفتی نبود.
خبرگزاری سانا نیز اعلام کرد محمد السوسی مدیر مرکز تعمیر و نگهداری شرکت حمل و نقل نفت سوریه گفت نقص فنی در یکی از موتور‌های نفتکشی که در شهر بانیاس لنگر انداخته بود باعث آتش سوزی کوچک و بلند شدن دود از این نفتکش شده است.
وی افزود کارکنان نفتکش آتش سوزی را بلافاصله مهار کردند. در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد

فارس نوشت: روزنامۀ فایننشال‌تایمز گزارش داد اسرائیل مقدمات تخلیۀ غیرنظامیان از منطقۀ رفح را آغاز کرده است.

مقام‌های آگاه مدعی شده‌اند غیرنظامیانی که در این شهر واقع در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه پناه گرفته‌اند به یک منطقه امن ساحلی به نام المواسی، شهر خانیونس و نقاطی از مرکز غزه منتقل خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • رژیم صهیونیستی مقدمات حمله به رفح را آغاز کرد
  • فریز شدن رژیم صهیونیستی پس از عملیات موشکی وعده صادق
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز