Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:31:07 GMT

تهدید باشگاه آلومینیوم اراک توسط سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۸۰۴

سازمان لیگ برتر فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک، آن‌ها را به سلب میزبانی در مسابقات لیگ برتر تهدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال ایران، صبح‌ امروز با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک، مدیران آن را تهدید به سلب میزبانی تیم فوتبال این باشگاه از ادامه مسابقات لیگ برتر در صورت بر طرف نشدن نواقص استادیوم امام خمینی اراک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو مورد از اصلی ترین نواقص استادیوم اصلی شهر اراک که سازمان لیگ بر روی آن‌ها دست گذاشته مربوط به وضعیت نور و کیفیت چمن فوتبال است. جایی که در یک هفته گذشته باز کردن پروژکتورهای استادیوم توسط شرکت طرف قرارداد با اداره کل ورزش و جوانان اراک به یکی از اصلی‌ترین موضوعات حاشیه‌ای در این استان تبدیل شد.

 

هم‌چنین سازمان لیگ علاوه بر بحث نور ورزشگاه، کیفیت چمن را هم مورد نقد قرار داده است. آنطور که پرس و جو کردیم کیفیت چمن استادیوم امام خمینی اراک به علت کم آبی و هم‌چنین عدم نگهداری درست، تحت تاثیر قرار گرفته و انجام مسابقه‌ای در سطح لیگ برتر را دشوار کرده است.

 

با این حال سازمان لیگ در بخش پایانی نامه خود باشگاه آلومینیوم را به سلب میزبانی از لیگ برتر تهدید و در این صورت تمام هزینه‌های مهمان و انجام مسابقه را به گردن هیئت مدیره باشگاه دانسته است؛ اتفاقی که در هر صورت به ضرر باشگاه آلومینیوم است و باید دید واکنش اداره ورزش و جوانان اراک به‌عنوان متولی اصلی ورزشگاه امام خمینی به این نامه ارسال چه خواهد بود.

 

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی