Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:37:56 GMT

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای دربی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۸۱۳

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس برای دربی

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم توضیح داد.

به گزارش ورزش سه، در آستانه دربی برگشت سه بازیکن پرسپولیس در جریان بازی مقابل سپاهان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

 

دکتر علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس درباره وضعیت مدافع راست مصدوم این تیم گفت: سیامک نعمتی متاسفانه از ناحیه شانه چپ دچار تروما (ضربه و آسیب) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام‌های پزشکی برای وی شروع شده و زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد. وی برای ام‌آر‌آی اعزام می‌شود و به محض دریافت جواب، تشخیص دقیق‌تر پزشکی انجام خواهد شد.


وی ادامه داد: محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در جریان بازی، با ضربه روی مچ پا روبرو شد. زیر نظر کادر پزشکی کارهای اولیه انجام شده است و امروز دوشنبه در ریکاوری هم حضور داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم او را به دربی برسانیم.


دکتر حقیقت درباره کمال کامیابی نیا هم افزود: کمال هم با مشکل قبلی در ناحیه مچ پا روبه‌رو است و صلاح دیده شد که زیر نظر کادرپزشکی و کادرفنی کارها را دنبال کند و سعی بر این است که بتوانیم او را برای دربی داشته باشیم.

 

وی درباره امید عالیشاه هم گفت: او از ناحیه زانوی چپ دچار تروما شد. اقدامات پزشکی شروع شده است. امروز هم برای تصویربرداری اقدام می‌شود و با دریافت جواب، پلن درمانی را مشخص می‌کنیم.

دکتر حقیقت پرسپولیس تهران دربی (داربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دکتر حقیقت پرسپولیس تهران دربی داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.

او درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان عنوان کرد: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی ابراز کرد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

ربیعی تصریح کرد:رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

او در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، گفت: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.

پزشک تیم سپاهان با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، اظهار کرد: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

او یادآور شد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • افزایش ۱۸ درصدی گازگرفتگی سگ در مازندران