Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@18:35:20 GMT

بارسا برای قهرمانی به معجزه نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۳۹۷۱

بارسا برای قهرمانی به معجزه نیاز دارد

شرایط برای آبی اناری‌های کاتالونیا آنقدر سخت شده که دیگر چیزی شبیه به یک معجزه باید رخ دهد تا آن‌ها بتوانند قهرمان لالیگا شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، شاید بارسلونا در شرایط کنونی تنها دو امتیاز با صدر جدول لالیگا فاصله داشته باشد، اما جبران این دو امتیاز بسیار سخت به نظر می‌رسد و کار بارسا در راه کسب قهرمانی در لالیگا به اما و اگرهای زیادی کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تساوی بارسلونا برابر اتلتیکو مادرید و از سوی دیگر تقسیم امتیازات در جدال حساس سویا و رئال مادرید باعث شد تا سه مسابقه آتی مشخص کننده تکلیف قهرمان اسپانیا باشد و بازی‌های آینده با بالاترین میزان حساسیت پیگیری شود.

عدم کسب پیروزی برابر شاگردان سیمئونه و نتیجه‌گیری ضعیف بارسلونا در دیدارهای رودررو با رئال مادرید و اتلتکیو مادرید باعث می‌شود تا شانس بارسلونا برای نشستن در صدر بسیار کاهش پیدا کند. در واقع قانون لیگ اسپانیا به این صورت است که اگر دو تیم یا بیشتر در پایان فصل امتیازات یکسانی داشته باشند، نتیجه‌های کسب شده در تقابل‌های رودررو تعیین کننده خواهد بود و بارسا در این زمینه از هر دو رقیب مادریدی خود بسیار ضعیف‌تر عمل کرده است.

ملاک قهرمانی در هر حالتی، چه ٢ یا ٣ تیم، امتیازات بازی رو در رو و مستقیم است. با این حساب در صورت هم امتیاز شدن مدعیان جدول به شکلی تغییر می‌کند که رئال مادرید با ١٠ امتیاز (٣ برد و ١ تساوی) صدرنشین خواهد بود و سپس اتلتیکومادرید با ۵ امتیاز (١ برد و ٢ تساوی) بارسلونا با ١ امتیاز (٣ باخت و ١ تساوی) در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

اگرچه لوانته، سلتاویگو و ای بار رقیبان سرسختی برای بارسلونا محسوب نمی‌شوند و این تیم می‌تواند از سد هر سه رقیب باقیمانده خود عبور کند، اما در شرایط کنونی همه چیز با نتیجه‌گیری بارسلونا مشخص نمی‌شود و روند دو تیم پایتخت نشین مشخص می‌کند که بالاخره چه کسی قهرمان لالیگا خواهد شد.

کد خبر 492525

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا بارسلون اسپانیا اتلتیکو مادرید رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید لالیگا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس

والورده در بهترین زمان ممکن، دویست و پنجاهمین بازی خود برای رئال مادرید را انجام داد

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با حضور در جدال دیشب، فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها دست یافت. این هافبک اروگوئه‌ای و  25 ساله از سال 2018 برای رئال مادرید توپ می‌زند و تا به این لحظه موفق به ثبت آمار ۲۰ گل و ۲3 گل برای کهکشانی‌ها شده‌است. 1 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و ۲ قهرمانی لالیگا، مهم‌ترین دستاوردهای والورده در رئال مادرید بوده‌است.

تقدیر پرز از والورده به مناسبت انجام ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد