Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:40:11 GMT

دلیل ناراحتی تارتار در بازی با تراکتور چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۱۴۵

دلیل ناراحتی تارتار در بازی با تراکتور چه بود؟

سرمربی پیکان در جریان بازی روز گذشته با تراکتور حرص و جوش زیادی خورد.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران روز گذشته در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر از تراکتور تبریز پذیرایی کرد و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که تراکتور به خاطر فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار خسته بود و کادرفنی پیکان انگیزه زیادی داشتند تا از این فرصت بهره ببرند و یک برد ارزشمند را جشن بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان مسابقه پیکان و تراکتور نیز میزبان تهرانی عملکرد خوبی داشت و موقعیت های زیادی به دست آورد که البته فقط یکی از این توپ ها وارد دروازه محمدرضا اخباری شد. 


پیکانی‌ها در این بازی یکبار تیر دروازه حریف را به لرزه در آوردند و البته چند موقعیت خوب دیگر را نیز هدر دادند تا دروازه بان تراکتور روی آنها واکنش به موقعی داشت.


نکته قابل توجه در این باره حرص و جوش زیادی مهدی تارتار کنار زمین بود. سرمربی پیکان که امید زیادی به برد در این دیدار داشت، بعد از موقعیت هایی که شاگردانش از دست می‌دادند با حسرت بسیار سر تکان می‌داد و ناراحتی‌اش از این بابت واضح بود. تارتار البته هربار که تیمش فرصت گلزنی از دست داد، از کنار زمین به بازیکنانش روحیه داد و سعی کردآنها تمرکزشان را از دست ندهند. 


پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر روز یکشنبه 26 فروردین ماه میهمان سایپای تهران است و بدون تردید تارتار و شاگردانش انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار و رسیدن به رده های بالای جدول رده بندی دارند.

مهدی تارتار پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی جذاب در دربی کوچک تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه ۲۰ هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه ۳۰ گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل ۷- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۸- را دارد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896807

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)