Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ها از برگزاری نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی همزمان با تشدید تنش‌ها در کرانه باختری و بیت‌المقدس خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی از برگزاری نشست ویژه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در عصر دوشنبه خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» همزمان با تشدید درگیری‌ها در بیت المقدس و کرانه باختری و پرتاب راکت و بالن‌های آتش‌زا از نوار غزه کابینه امنیتی رژیم اسرائیل نشستی ویژه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری همچنین  گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین رزمایش خود را که از دیروز آغاز شده بود، به دلیل شدت درگیری‌ها به حالت تعلیق درآورد. ارتش رژیم صهیونیستی پس از ارزیابی وضعیت، این تصمیم را اتخاذ کرده است.

این در حالی است که «ابوعبیده» ‌ سخنگوی گروه مقاومت کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر  دوشنبه، درباره حضور نظامیان صهیونیست در مسجدالاقصی به تل‌آویو هشدار داد.

طبق گزارش منابع فلسطینی، سخنگوی کتائب القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرماندهی اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تا ساعت شش امروز (به وقت محلی) نیروها و متجاوزان به مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را از محل خارج و تمام افراد بازداشت‌شده را آزاد کنند.

این اعلام در حالی صورت می‌گیرد که لحظاتی قبل منابع صهیونیستی خبر دادند که ارتش این رژیم بزرگترین رزمایش نظامی تاریخ خود را در پی بالاگرفتن درگیری‌ها در قدس به حالت تعلیق درآورده است.

صحن‌های مسجدالاقصی، از صبح امروز (دوشنبه - ۱۰ می) بار دیگر شاهد یورش نظامیان صهیونیست در راستای حمایت از شهرک‌نشینان به نمازگزاران فلسطینی بود.

در ادامه حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها در محله شیخ جراح در قدس شرقی، شب گذشته، دست کم چهارده فلسطینی مجروح شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان انتقال یافتند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین رژیم اسرائیل رسانه های صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی تل آویو مسجد الاقصی رژیم اسراییل محله شیخ جراح رژیم صهیونیستی کابینه امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد انسانی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس روز چهارشنبه به بهانه ازدحام و شمار بالای اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم در راه‌حلی ضد بشری از کابینه خواست تا به عنوان «راه حل» فلسطینیان با سابقه آنچه «مخرب» خواند، حکم اعدام صادر شود.

«ایتامار بن غفیر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

توییت جنجالی وزیر تندرو صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که کابینه این رژیم با پیشنهاد بن غفیر مبنی بر ساخت هزار اقامتگاه زندان در اراضی اشغالی موافقت کرد.

اظهارات غیرانسانی و ناقض حقوق بشری بن گویر در راستای دور جدید اقدامات و تجاوزگری صهیونیست‌ها ضد ساکنان فلسطینی در کرانه باختری همزمان با نگرانی این رژیم از وقوع تهدیدات بی‌سابقه علیه این رژیم در پی جنایات این رژیم در باریکه و خشونت صهیونیست‌ها در کرانه صورت می‌گیرد.

گفتنی است که دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل از زمان آغاز تجاوز نظامی در نوار غزه از بیش از ۶ ماه پیش تا اکنون، بیش از ۵۰۰۰ فلسطینی را دستگیر و بازداشت کرده است.

کد خبر 6081602

دیگر خبرها

  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه