Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل در جلسه ای با حضور مرتضی حسن پور و حمیدرضا عزتی نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، طی احکام جداگانه ای محسن طاهری و مهدی حامد حاجی پور را به ترتیب به سمت مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی و مشاور فدراسیون منصوب نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز، دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جلسه ای با حضور مرتضی حسن پور و حمیدرضا عزتی نایب رئیس و دبیرکل فدراسیون، طی احکام جداگانه ای محسن طاهری و مهدی حامد حاجی پور را به ترتیب به سمت مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی و مشاور فدراسیون منصوب نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه از زحمات حامد حاجی پور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: دکتر حاجی پور از زحمتکشان هندبال هستند و خدمات شایسته ای در این سال ها به هندبال کشور ارائه نموده اند و از امروز می خواهیم از پتانسیل و تجربه ایشان در مسند مشاور فدراسیون استفاده کنیم. همچنین پاکدل طی حکمی محسن طاهری را به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی و عضو کمیته فنی منصوب کرد و افزود: با توجه به اینکه سازمان تیم های ملی یکی از حساس ترین و مهمترین ارکان فدراسیون است و می تواند تاثیر زیادی در موفقیت تیم های ملی کشورمان و دستیابی به اهداف ترسیمی فدراسیون داشته باشد، به همین جهت تلاش کردیم گزینه ای را برای مدیریت این سازمان انتخاب کنیم که هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ فنی دارای دانش و تجربه خوبی باشد. بر همین اساس به آقای طاهری رسیدیم که علاوه بر این که یکی از افتخارات و سرمایه های خوب هندبال کشورمان هستند، مسئولیت های های مدیریتی از جمله مدیرعاملی باشگاه فرهنگی - ورزشی فولادمبارکه سپاهان را در کارنامه دارد. پاکدل افزود: با توجه به اشرافی که آقای طاهری به هر دو حوزه هندبال و مدیریت ورزشی دارند، باید سعی کنیم به خوبی از پتانسیل و تجربیات ایشان بهره مند شویم. از این پس تمامی مسائل مربوط به تیم های ملی در هر دو حوزه بانوان و آقایان زیر نظر و با هماهنگی ایشان برنامه ریزی، نظارت و پیگیری خواهد شد. قطعا کار سختی برای ایجاد و اصلاح ساختار حرفه ای سازمان تیم های ملی در پیش داریم که با وجود توانمندی که در محسن طاهری سراغ دارم ان شاءلله از عهده آن بر خواهد آمد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر سازمان تیم های ملی مشاور فدراسیون محسن طاهری حاجی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد

وزارت ورزش سرپرست جدید فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم وزیر ورزش و جوانان، علی ایلکا به سمت سرپرست فدراسیون ورزش‌ روستایی، عشایری و بازیهای بومی محلی منصوب شد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

«جناب آقای علی ایلکا

با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به‌عنوان «سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به‌عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید.

توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد