Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶:۱۹ امروز یک مورد حادثه آوار در یک منزل قدیمی در میدان راه‌آهن ابتدای خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی در یک کوچه باریک یک متری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منزل قدیمی که با تیرچه بلوک ساخته شده بود حدود ۴۰ متر وسعت داشت، یکباره تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو نفر در این منزل حضور دارند. آتش‌نشانان به سرعت جستجوهای خود را آغاز کردند و موفق شدند در یک عملیات بسیار حساس و نفس‌گیر یک پسربچه ۸ ساله را که به طور کامل در زیر خاک محبوس بود، از زیر آور بیرون بیاورند.

ملکی خاطرنشان کرد: این کودک زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد. عملیات همچنان ادامه دارد و آتش‌نشانان در حال جستجو هستند.

برچسب‌ها سازمان اورژانس تهران شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس تهران شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران سازمان اورژانس تهران شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان