Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@18:55:59 GMT

اهدا ۲۰ جهزیه به زوج‌های جوان توسط سپاه خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۴۴۴

اهدا ۲۰ جهزیه به زوج‌های جوان توسط سپاه خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در ناحیه امام علی (ع) اهواز بیست جهزیه که تهیه شده بود به زوج‌های جوان اهدا شد.

وی افزود: امیدواریم روند کار خیر بسیج در بحث بسته‌های معیشتی و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به ویژه در مقوله تشویق زوج‌های جوان همچنان ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاهوارپور عنوان کرد: از خیرین و توانمندان نیز توقع داریم که بسیج را یاری کرده تا بتوانند در این شرایط پیش آمده مساعدت‌ها را ادامه دهند و مشکلات مردم کاهش پیدا کند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ضمن اشاره به هفته بسیج سازندگی گفت: هفته بسیج سازندگی اوج اقداماتی است که عزیزان بسیجی ما باید دنبال کنند.

وی افزود: روز چهارشنبه نیز یک حرکت سراسری در استان خواهیم داشت که اهدا بسته‌های معیشتی و پروژه‌های آبرسانی در روستاهای دچار مشکلات آب است و انشالله بتوانیم خدمات شایسته مردم را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان بسیج سازندگی فرمانده سپاه ولیعصر عج جهزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان