Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که روز دوشنبه صادر شد، آمده است: افغانستان تکه‌ای از سرزمین اسلام است که سال‌هاست از رنج و ماتم و درد خلاصی ندارد.

هزاران هزار پدر و مادر که ضایعه عروج فرزندان را شیون کرده‌اند و چه بسیار فرزندان که زیر رگبار ظلم فریاد یتیمی سر دادند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خون‌های بی‌گناه دختران دانش‌آموز که خاک پهلوان پرور دیار کهن فارسی را رنگین کرده، بی‌شک به اراده سربازان جان بر کف اش قصاص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بیانیه بیان شده است: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در کنار همه مشهدی‌های نوع‌دوست و مهربان با همه برادران و خواهران هم‌کیش و هم‌ریشه و همسایه داغدارمان ابراز همدردی نموده و از درگاه ایزد منان طلب صبوری و سرانجام خیر برای مردم بی‌دفاع افغانستان دوست و همسایه دارد.

به گزارش ایرنا انفجاری ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه این هفته در مقابل مدرسه سیدالشهداء واقع در غرب کابل رخ داد. براساس آمارهای منتشر شده از سوی بیمارستانهای پایتخت افغانستان در حمله به این مدرسه تاکنون ۶۳ تن کشته و ۱۵۰ نفر زخمی شده‌اند که بیشتر آنان از دانش‌آموزان دختر هستند.

برچسب‌ها افغانستان انفجار تروریستی کابل شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان انفجار تروریستی کابل افغانستان انفجار تروریستی کابل شورای اسلامی شهر مشهد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، مراسم تشیع شهید محمد مهدی ایرانمنش نوجوان ۱۱ ساله که در حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان مجروح و روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اختیار آباد برگزار و پیکر این نوجوان در جوار پدر شهیدش آرام گرفت.

محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

وی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود و شرایط سختی را سپری کرده بود و در نهایت دیروز به شهادت رسید.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • بحران نبود آب آشامیدنی در افغانستان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند