Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:26:09 GMT

رزمایش همدلی و مواسات تا پایان کرونا استمرار یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۵۴۳

رزمایش همدلی و مواسات تا پایان کرونا استمرار یابد

آیت الله خاتمی بر ضرورت استمرار مواسات و همدلی با نیازمندان تا پایان ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: تاکنون گام های موثری در این زمینه در استان زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ماه مبارک فرصت مغتنمی برای اخلاص و بندگی است و اکنون یک هفته تا پایان این میهمانی فرصت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله علی خاتمی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: این روز، عید بندگی و یک ماه عبادت است که جای بسیار خوشحالی دارد.

 

وی در ادامه از مدافعان سلامت و همراهی مردم با کادر درمان تقدیر کرد و گفت: در حوزه مواسات و همدلی با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا که مورد تاکید رهبری نیز بود، گام های خوبی در استان برداشته شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت استمرار کمک های مردمی تا پایان کرونا تاکید کرد و گفت: توزیع بسته های غذایی و غذای گرم در بین نیازمندان از سوی کمیته امداد کارهای خوبی بود که انجام شد.

 

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:  مدیریت مصرف آب در تابستان به دلیل شروع زودهنگام فصل تابستان و خشکسالی موجود ضروری است، در فرورین ماه با افزایش ۲۹ درصدی مصرف در استان زنجان مواجه بودیم.

 

علیزاده برضرورت مدیریت مصرف انرژی در استان تاکید کرد و گفت: ۸۰ درصد مشترکین استان زنجان خانگی و تنها یک درصد مشترکین صنعتی هستند که باید نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان از ممنوع بودن استفاده از کولرهای گازی در ادارات خبر داد و گفت: بار مصرفی ادارات استان نیز باید نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته و یک ساعت در پیک برق ادارات خاموش می‌شود و از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریورماه برای کاهش مصرف ۵۰ درصدی میزان مصرف ادارات استان زنجان مانور برگزار می‌شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: همدلی و مواسات امام جمعه زنجان شورای اداری استان زنجان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنجشنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد