Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته اسماعیلی همزمان با روز عید سعید فطر، نماز فطر به امامت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان در فضای باز مصلای خاتمالانبیای زنجان اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان در جمع خبرنگاران از اقامه نماز عید فطر در محوطه اطراف مصلای خاتم الانبیای زنجان و با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حکمعلی اسماعیلی ادامه داد: نماز عید فطر به امامت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

 

به گفته وی، با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی در استان و براساس دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برگزاری نماز عید فطر در فضای باز امکان‌پذیر است.

 

اسماعیلی با یادآوری اینکه در همه شهرستان‌های تابعه استان این نماز عبادی در فضای باز اطراف مصلی‌ها برگزار خواهد شد، بر ضرورت به همراه داشتن ماسک، مهر، سجاده و کتاب دعا توسط نمازگزاران تاکید کرد.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اقامه نماز عید فطر نماز عید فطر نماز عید فطر فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تعطیل‌شدن درمانگاه خاتم الانبیاء طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز ۶ ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.

عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مصلای رشت
  • مجوز احیای بالیخلی چای اردبیل صادر شد
  • بازگشایی مصلای تاریخی سبزوار