Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز شنبه ۱۸ اردیبهشت مانند هفته‌های قبل با افت نماگرها و قرارگرفتن نمادهای بازار در صف فروش سپری شد. شاخص کل با افت  ۴۷۰۰ واحدی به ارتفاع۱.۱۶۷ میلیون واحد تنزل یافت. ارزش معاملات خرد بورس ۱۳۳۹ میلیارد تومان و در فرابورس ۳۶۳ میلیارد تومان در این روزبه ثبت رسید.

روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت قدرت عرضه‌ها بیشتر از قبل بود و سهام‌داران حقیقی بی‌توجه به وعده‌های مسئولان در صف فروش باقی ماندند و ۶۰۷ میلیارد تومان از سبد حقیقی‌ها به حقوقی‌ها منتقل شد که از ابتدای سال بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین‌اساس شاخص کل بورس با ثبت بیشترین ریزش از ۱۸ بهمن‌ماه ۹۹ با افتی نزدیک به ۱۶ هزار واحد در انتهای روز به۱.۱۵۱ میلیون واحد رسید. ارزش معاملات خرد بورس با به ۱۴۶۰ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۰۱ میلیارد تومان رسید که تغییر محسوسی نسبت به شنبه نداشت.

روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت بازار تحت تأثیر خبر تغییر دامنه نوسان و حجم مبنا کار خود را آغاز کرد. برخلاف روند ابتدای روز که فروشندگان قدرت بیشتری داشتند در پایان روز با ورود خریداران و تشکیل صف خرید در تعدادی از نمادها شاخص کل به رنگ سبز در آمد و با رشد ۵۶۶۱ واحدی به ۱.۱۵۷ میلیون واحد رسید.

 معاملات روز دوشنبه هرچند به‌خاطر الگوی هفته‌های قبل نمی‌تواند نشانه‌ای از تغییر روند بازار داشته باشد ولی حداقل نشان داد که افزایش دامنه نوسان به‌ویژه در سمت منفی اثر روانی که نزول شاخص‌ها را تشدید کند ندارد و حتی می‌تواند با رفع دغدغه سرمایه‌گذاران از نقدشوندگی بیشتر سهامشان مانع از خروج آنها شود و به‌عنوان مکمل بسته‌های حمایتی کمک کند تا وضعیت بازار متعادل شود.

روند سینوسی نمادهای استان در سه روز ابتدای هفته

بیشتر نمادهای استان بازهم دو روز اول هفته در محدوده منفی معامله شدند و روز دوشنبه تغییر روند دادند. فولاد بزرگ‌ترین نماد استان دوشنبه با افزایش تقاضا به صف خرید رسید و قیمت پایانی آن به  ۱۲۰۲ تومان رسید تا همچنان محدوده ۱۲۰۰ تومان را از دست ندهد.

فجر روز دوشنبه هرچند با افزایش تقاضا قیمت آخرین معامله آن در محدوده مثبت بود ولی با ثبت قیمت پایانی ۵۶۱۷ تومان در محدوده منفی به کار خود پایان داد. شپنا که در شروع هفته به محدوده زیر ۱۰۰۰ تومان ریزش کرده بود دوشنبه آخرین قیمت معامله آن به ۹۹۷ تومان بازگشت هرچند که قیمت پایانی آن به دلیل روند ابتدای روز در محدوده منفی ۹۶۴ تومان ثبت شد.

فجر روز دوشنبه خبر برگزاری مجمع‌عمومی فوق‌العاده در ۴ خرداد را بر روی سایت کدال داد. هدف این مجمع بررسی افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت است که مجوز آن در انتهای سال گذشته از سوی سازمان بورس صادر شده بود.

شپلی که نحوه انتقال مدیریت آن در هفته‌های قبل موضوع جلسات مقامات استانی بود خبر موافقت با تقسیط بدهی‌های بانکی خود را بر روی کدال قرارداد. در این اطلاعیه آمده است که بر اساس مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان معوقات بانکی پلی‌اکریل به‌صورت پرداخت حصه نقدی ۷.۵ درصد و مابقی در اقساط ۶۰ ماهه تسویه خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: بورس اصفهان نماد بازار میلیارد تومان روز دوشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور زندگی در جمعه بازار همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این بین علاوه بر تأمین مایحتاج روزمره خود از خرید پوشاک هم غافل نمی‌شوند، به گفته خریداران قیمت‌های پوشاک در روز بازار‌ها مناسب‌تر از مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

تنوع در جمعه بازار از کیف، کفش و انواع پوشاک گرفته تا لوازم خانگی، میوه و سبزیجات زیاد است.

البته ناگفته پیداست که گستره دایره انتخاب هر فرد برای خرید، مستقیم به موجودی حساب بانکی او وصل می‌شود.

برخی از مردم قیمت‌ها را مناسب می‌دانستند و برخی هم از قیمت‌های بالا گله داشتند.

همدانی‌ها دراین هوای بهاری با حضور خود به جمعه بازار گرما بخشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  • قیمت خودروی تولید داخل به یک میلیارد تومان رسید!
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • سایه روشن‌های بازار سرمایه پس از یک هفته پرالتهاب
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند