Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:46:52 GMT

ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۶۲۶

ممنوعیت خروج مرغ زنده از استان بوشهر/ وضعیت توزیع مناسب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه تولید مرغ دارای ظرفیت‌های خوبی است و تولید سالانه بیش از نیاز استان است.

وی بر لزوم تأمین نیازهای استان به عنوان یک اولویت تاکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت توزیع مرغ در استان بوشهر مناسب نیست و باید با تلاش مضاعف برای تأمین نیاز بازار اقدامات اساسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر بر لزوم برخورد با مرغ‌داری‌های متخلف تاکید کرد و افزود: وضعیت تولید مرغداری‌های و تحویل به کشتارگاه‌ها باید به صورت ویژه نظارت و کنترل شود و هر واحد مرغداری که به تعهدات خود عمل نکرد باید جریمه شود.

وی افزود: اداره کل پشتیبانی دام استان بوشهر تا به حالت عادی برگشتن وضعیت توزیع گوشت مرغ، موظف است روزانه به ظرفیت بالای ۱۰۰ تن در روز مرغ گرم را با قیمت مصوب تأمین و توزیع کند.

گراوند بیان کرد: مرغداری‌ها که مرغ تولیدی خود را کشتار و به بازار عرضه نکنند با حکم دستگاه فضایی، مرغ آنان در اختیار واحدهای کشتارگاه قرار می‌گیرد و توزیع می‌شود.

وی از تشکیل پرونده برای مرغداری‌های متخلف استان خبر داد و افزود: این مرغداری‌ها باید از سوی تعزیرات حکومتی جریمه نقدی شوند و جهاد کشاورزی هم در عرصه میزان سهمیه نهاده دامی آنان برخورد کند.

استاندار بوشهر با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده مرغداری متخلف در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: خروج مرغ زنده از استان بوشهر ممنوع است و مرغ زنده باید تحویل کشتارگاه‌ها شود برای ارسال به دیگر استان‌ها باید با هماهنگی و نظارت جهاد کشاورزی عمل شود.

کد خبر 5209103

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر استانداری بوشهر مرغ ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان اردبیل شب قدر فلسطین ماه مبارك رمضان استان بوشهر مرغداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا یکشنبه هفته پیش رو، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه رقیق، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی گفت: از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر، با وزش بادهای جنوبی در برخی ساعات سواحل استان متلاطم پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6081795

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور