Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:23:56 GMT

میزان آسیب دیدگی زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۶۲۷

میزان آسیب دیدگی زلاتان ابراهیموویچ مشخص شد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند اما در عین حال مشکلی برای مسابقه هفته پایانی سری آ و دیدار برابر آتالانتا نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته یک نمایش فوق العاده و کم نقص را مقابل یوونتوس ارائه داد و موفق شد با سه گل از سد حریف خود عبور کند تا در یک بازی شش امتیازی به پیروزی رسیده باشد و علاوه بر این شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زلاتان ابراهیموویچ که طی این فصل در چند مقطع با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده، شب گذشته در ترکیب اصلی روسونری برابر یوونتوس قرار گرفت اما در دقیقه 66 به شکل لنگان زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به آنته ربیچ داد تا نگرانی های جدی در رابطه با ستاره سوئدی ایجاد شود.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، شب گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مصدومیت زلاتان نمی‌تواند خیلی جدی باشد اما اکنون اسکای مدعی شده که او دو دیدار آینده این تیم برابر کالیاری و تورینو را از دست خواهد داد اما مشکلی برای حضور در مسابقه هفته پایانی سری آ و تقابل حساس با آتالانتا نخواهد داشت.
گفتنی است ایبرا در این فصل خیلی بدشانس بوده و 16 بازی میلان را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

 

 

زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد اما از دور رقابت‌ها کنار رفت.

لیورپول در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آنفیلد با نتیجه 3-0 شکست خورده بود و برد امشب به آن‌ها کمک نکرد تا به دور بعدی صعود کنند.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ امید زیادی داشت تا در آخرین فصل حضور این مربی بتواند به یک جام اروپایی دست پیدا کند اما با شکست مقابله تیم ایتالیایی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ویرژیل فن دایک پس از بازی گفت:"به آتالانتا تبریک می‌گویم. هفته گذشته صدمه زیادی دیدیم. ما بسیار ضعیفی بودیم و آن‌ها یک بازی عالی را به نمایش گذاشتند. هفته گذشته کار را خیلی سخت کردیم.

ما باید خیلی سریع از این شکست برگردیم. ما برای آخرین هفته‌ها به همه نیاز داریم. هفته گذشته به نوعی حذف ما مشخص شد و این چیزی است که همه ما باید از آن ناراحت شویم. برای 6 بازی آخر فصل، جایی که هر چیزی ممکن است، بیش از هر زمان دیگری به هواداران خود نیاز داریم."

ناراحتی از شکست؟

ما تلاش کردیم. ما موقعیت‌هایی داشتیم، اما 2-0 پیش نیفتادیم. تمام اعضای تیم به دنبال گل دوم و سوم بودند اما به دست نیامد. به طور کلی، مشخص است که بازی بسیار بهتری نسبت به هفته گذشته داشتیم اما کافی نبود. فکر می‌کنم در نیمه اول ما بهتر بودیم و موقعیت هایی خلق کردیم. به نظرم گل دوم خیلی می‌توانست جریان بازی را تغییر دهد."

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • واکنش مربی بدنساز تیم ملی به ماجرای مصدومیت بیرانوند+فیلم
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد