Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از روز ۲۹ فروردین ماه وارد ایران شد و به صورت رسمی نظارت بر تمرینات تیم ملی را بر عهده گرفت. بعد از حضور چند روزه در اردو‌های تیم ملی ۴ بازیکن (علی رمضانی، اسماعیل مسافر، اسماعیل طالبی و مهران فیض امام دوست) را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت و با توجه به بازی‌های نوبت صبح تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها، برنامه اردوی تیم ملی را تغییر داد تا بازیکنان با شرایط مسابقات در ایتالیا آشنا شوند و به آن عادت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات تیم ملی والیبال ایران ادامه داشت تا این که آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت تا ۴ بازیکن دیگر از اردوی تیم ملی والیبال خارج شوند، اما خروج این بازیکنان با ۴ بازیکنی که قبلا از اردوی تیم ملی خارج شده بودند، متفاوت است. جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین توخته و سلیم چپرلی که از عصر امروز با تصمیم سرمربی تیم ملی اردوی تیم ملی را ترک کرده اند، باید در اردوی تیم ملی جوانان حضور پیدا کنند و آمادگی خود را حفظ کنند.

این تصمیم آلکنو نشان می‌دهد که ممکن است این ۴ بازیکن دوباره به اردو‌های تیم ملی دعوت شوند و در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را ادامه دهند.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در اردوی تیم ملی آمادگی و تلاش در تمرینات برای آلکنو و هر سرمربی دیگری اهمیت بسیار زیادی دارد. هر سرمربی برای خود در خصوص بازیکنانی که در اختیارش هستند، شاخصه‌هایی دارد و اگر بازیکنی در چارچوب شاخصه‌های سرمربی نباشد، طبیعتا از جمع اردونشینان خارج خواهد شد.

او افزود: اردو‌های تیم ملی با ۲۷ بازیکن آغاز شد، اما در حال حاضر با خروج این ۴ بازیکن تعداد اردو نشینان تیم ملی به ۱۹ بازیکن رسید که در ادامه ۲ بازیکن هم برای رقابت‌های لیگ ملت‌ها از جمع بازیکنان خارج خواهند شد. بازیکنی در اردوی تیم ملی خواهد ماند که شرایط بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشد و یک سرمربی هم هیچ گاه ریسک نمی‌کند که منتظر آماده شدن بازیکن باشد؛ چرا که در این مقطع زمانی زمان برای تیم ملی و کادر فنی بسیار محدود است.

او تصریح کرد: جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین توخته و سلیم چپرلی هم از اردوی تیم ملی به صورت کامل کنار گذاشته نشده اند و قرار است آمادگی خود را در اردوی جوانان ارتقا دهند و خود را در آماده‌ترین حالت ممکن حفظ کنند؛ چرا که ممکن است برای اردو‌های آماده سازی تیم ملی برای المپیک باز هم فراخوانده شوند و از آن‌ها در اردوی تیم ملی استفاده شود.

بیشتر بخوانید

تصمیم آلکنو برای حذف ۴ بازیکن از جمع ملی پوشان والیبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلکنو فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال اردوی تیم ملی اردوی تیم ملی تیم ملی والیبال تیم ملی ۴ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت