Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:44:43 GMT

مسئول جدید روابط عمومی حزب جمهوریت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۸۵۲

خبرگزاری آریا- طی حکمی از سوی دبیرکل حزب جمهوریت، مسئول رسانه و تبلیغات حزب جمهوریت با حفظ سمت به عنوان مسئول روابط عمومی این تشکیلات سیاسی منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه رسمی اطلاع رسانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، سامان سلیمانی مرند، که پیش از این مسئولیت تبلیغات و رسانه های حزب جمهوریت ایران اسلامی را بر عهده داشت، طی حکمی از سوی آیت الله رسول منتجب نیا (دبیرکل حزب) با حفظ سمت، بعنوان مسئول کمیته روابط عمومی این حزب نیز تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این حکم آمده است: جناب آقای مهندس سامان سلیمانی مرند، مسئول محترم رسانه‌های حزب جمهوریت ایران اسلامی، نظر به ضرورت وجود روابط‌عمومی جهت ایجاد و تحکیم ارتباط درونی و بیرونی حزب و تعامل و تفاهم با آحاد ملت، شخصیت‌ها، فعالان سیاسی، احزاب و جمعیت‌های رسمی و سایر وظایف محوله و با توجه به لیاقت و شایستگی حضرت‌عالی که طی سال‌های متوالی به مرحله بروز رسیده‌است، شما را با حفظ سمت مسئولیت رسانه‌های حزب به‌عنوان مسئول کمیته روابط‌عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی منصوب می‌نمایم امید است با استمداد از حق‌تعالی و تلاش و جدیت هرچه بیشتر و رعایت همه موازین شرعی اخلاقی و تشکیلاتی و با هماهنگی کامل با سایر واحدهای حزب در راستای شکوفایی و گسترش حزب و تحقق آرمان‌های بلند آن موفق و مؤید باشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حزب جمهوریت حزب جمهوریت ایران اسلامی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با صدور حکمی اسماعیل فتاحی را به سمت مشاور و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با روحیه انقلابی، همه همت خویش را صرف انعکاس اخبار و رویدادهای فرمانداری و نیز تحقق برنامه ها و ماموریت های محوله نمائید.

دیگر خبرها

  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد
  • تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد
  • تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ۱۲ روز ۲۶ فروردین باطل شد
  • ایران چگونه باید به هجمه‌های رسانه‌ای پاسخ دهد؟ / پشت پرده بازی جریان سلطه برای مدیریت رسانه‌ای افکار عمومی