Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:50:11 GMT

حضور فیزیکی پوتین در اجلاس اقتصادی سنت پترزبورگ قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۸۶۷

حضور فیزیکی پوتین در اجلاس اقتصادی سنت پترزبورگ قطعی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی کاخ کرملین از تصمیم رئیس جمهور روسیه برای شرکت در نشست عمومی «مجمع اقتصادی بین المللی سنت پترزبورگ» خبر داد.

بر اساس این گزارش، «دیمیتری پسکوف» با اعلام این خبر گفت که پوتین حتماً در نشست عمومی این مجمع شرکت خواهد کرد.

پوتین پیشتر اعلام کرده بود که با توجه به دریافت واکسن کرونا، سطح آنتی بادی بدن وی به حد مناسبی رسیده و توانایی شرکت در مجامع عمومی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پس از تزریق واکسن در سوچی به خبرنگاران گفت: اکنون متخصصان در مورد ضریب مثبت بودن آزمایش (کرونا) من صحبت می‌کنند. پزشکان گفتند که این نتیجه خوبی است.

لازم به ذکر است رئیس جمهور روسیه از زمان آغاز شیوع جدی کرونا به این سو، در هیچ اجلاس بین المللی و یا داخلی حضور فیزیکی نداشته و این نخستین بار است که پوتین قصد دارد در مجمع سنت پترزبورگ به صورت فیزیکی شرکت کند.

کد خبر 5209107

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین دیمیتری پسکوف واکسن کرونا فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق قدس اشغالی افغانستان ایران مسجدالاقصی سوریه روسیه اسرائیل عربستان سعودی روز قدس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، نیکولای پاتروشف، در رأس یک هیات بلندپایه‌ی امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالی رتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس" عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ی روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، آقای دکتر احمدیان با همتایان خود از کشور‌های روسیه، برزیل، افریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدار‌های جداگانه‌ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویداد‌های امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه¬گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ی امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایت گری و روایت سازی مستقل در این ساحت است.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ی این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد. اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه ۴/۲/ ۱۴۰۳ در سن پترزبورگ آغاز بکار می‌کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولت ها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه‌ای و جهان قرار گرفته است

آقای احمدیان پیش از این برای شرکت در نشست دبیران شوراهای عالی امنیت ملی کشورهای عضو شانگهای، به شهر آستانه قزاقستان رفته بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | تشریح مأموریت هیأت بلندپایه امنیتی ایران در اجلاس سن‌ پترزبورگ
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)