Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان منع سلاح‌های شیمیایی اعلام کرد که دولت فرانسه مبلغ یک میلیون یورو را به حمایت از صندوق حمایت مالی فعالیت‌های هیئت‌های این سازمان در سوریه اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، سازمان منع سلاح‌های شیمیایی امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی ضمن اشاره به اختصاص مبلغ یک میلیون یورو از سوی دولت فرانسه به حمایت از صندوق حمایت مالی فعالیت‌های هیئت‌های این سازمان در سوریه، اعلام کرد: این صندوق از فعالیت‌های هیئت‌های وابسته به خود حمایت کرده و بودجه لازم برای اجرای عملیات‌های فوق‌العاده منحصرا مرتبط با سوریه را تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان افزود: این صندوق بودجه فعالیت‌های گروه تحقیق درباره بیانیه اول سوریه (درباره برنامه سلاح شیمیایی که دمشق هنگام پیوستن به این سازمان ارائه کرد) و هیئت حقیقت‌یاب درباره سلاح‌های شیمیایی سوریه را تامین می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این مشارکت به سازمان منع سلاح‌های شیمیایی کمک خواهد کرد به فعالیت حساس خود در سوریه ادامه دهد چرا که هیئت‌های آن در سوریه با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بودند که به واکنش‌های بین‌المللی هماهنگی جهت تضمین اجرای اصول و قواعد توافقنامه منع سلاح‌های شیمیایی نیاز داشتند.

نماینده دائم فرانسه در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی اظهار کرد: این اقدام دولت فرانسه به سازوکارهای سازمان منع سلاح‌های شیمیایی اجازه خواهد داد تحقیقات مستقلی را در سوریه انجام دهد و این امر با خواست جدی فرانسه برای پایان یافتن خطر استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه هماهنگ است.

او افزود: کنفرانس کشورهای عضو سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی نیز به تازگی این مساله را با طرحی که هیئت فرانسه به نمایندگی از ۴۶ کشور ارائه کرد، نشان داد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hq3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان منع سلاح های شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم

دیدار‌های دوستانه ملی سه شنبه شب در نقاط مختلف جهان برگزار شد که در مهمترین مسابقات نتایج زیر رقم خورد.

تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان بلژیک بود که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. یوری تیلمانس هر دو گل بلژیک را زد و تونی (پنالتی) و بلینگام (دقیقه ۹۵) برای انگلیس گل زدند تا این تیم بعد از شکست مقابل برزیل دومین باخت پیاپی را تجربه نکند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

آلمان میزبان مسابقات یورو ۲۰۲۴ در شهر فرانکفورت دو بر یک مهمانش هلند را شکست داد. هلند ابتدا یک گل زودهنگام توسط ویرمان به ثمر رساند، اما ماکسیمیلیان میتلستات و فولکبرگ در دقایق ۱۱ و ۸۵ برای آلمان گل زدند تا ژرمن‌ها بعد از فرانسه یک تیم قدرتمند اروپایی دیگر را هم شکست دهند و خودشان را به عنوان مدعی اصلی فتح یورو معرفی کنند.

فرانسه سه بر دو از شد شیلی عبور کرد. در این دیدار که در شهر مارسی برگزار شد، فافانو، موانی و ژیرو برای خروس‌ها گلزنی کردند.

در سایر دیدا‌های مهم، پرتغال با دو گل مغلوب میزبانش اسلوونی شد، کرواسی چهار بر دو مصر را شکست داد، اتریش شش بر یک ترکیه را در هم کوبید، دانمارک با دو گل جزایر فارو را برد، نروژ  و اسلواکی با تساوی یک بر یک رضایت دادند، سوئیس با یک گل ایرلند را از پیش رو برداشت، اسکاتلند یک هیچ از ایرلند شمالی شکست خورد و ساحل عاج دو بر یک اروگوئه را مغلوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • تصمیم جنجالی ژاپن برای صادرات جنگنده پیشرفته
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • فیلیپ لام: فرانسه بخت اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ است
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه
  • سی‌ان‌ان: خرید و انتقال فوری سلاح، محور دیدار گالانت و آستین است