Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:34:55 GMT

جهش واکسیناسیون در خرداد ماه چشمگیر است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۴۹۷۹

جهش واکسیناسیون در خرداد ماه چشمگیر است

سخنگوی دانشگاه اصفهان نوشت: محل های تزریق واکسن باید در کنار دسترسی و امکانات در شان مراجعه کنندگان، ظرفیت ارائه خدمت به جمعیت انبوه را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش نجیمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"محل‌های تزریق واکسن باید در کنار دسترسی و امکانات در شأن مراجعه کنندگان، ظرفیت ارائه خدمت به جمعیت انبوه را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاالله از خرداد تعداد واکسینه شوندگان جهش بسیاری خواهد داشت. "

کد خبر 492550

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آرش نجیمی جمعیت تزريق واکسن کرونا واکسن اینستاگرام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در  همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها که عصر چهارشنبه به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

وی گفت:‌جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی نماد برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این همایش از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها قدردانی کرد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • اجرای نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال با ۵۸۴ هزار دز
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی