Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی- آبی پوشان تهرانی با ۳۴ امتیاز درحالی در رده سوم جدول لیگ برتر قرارگرفته بودند که امید داشتند با برتری برابر ذوبی ها خود را به دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی پرسپولیس و سپاهان نزدیک کنند.

ذوب آهن اصفهان اما برای بقا می جنگید و با تمام وجود برابر تیم فرهاد مجیدی صف آرایی کرد و درنهایت هم به آنچه می خواست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار را همه دیدند اما نکته ای که از چشم ها دور ماند استقلال بدون ” فراز کمالوند” بود.

مربی با تجربه ای که نه به عنوان مدیرفنی بلکه یک دستیار سرد و گرم چشیده چه به لحاظ فنی و چه روحی و روانی کمک حال فرهاد مجیدی و آبی ها بود.

استقلال با همکاری فرهاد مجیدی و فراز کمالوند در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و درحضور الاهلی عربستان و الدحیل قطر به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کرد.

شاهدان عربستان گواهی می دهند ” فراز کمالوند” به لطف سال ها تجربه و سرمربیگری در لیگ برتر و دسته اول چگونه پس از شکست استقلال برابر الدحیل، بازیکنان این تیم را جمع کرد و اجازه نداد آبی ها از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند.

در بحث فنی نیز استقلالی ها تأیید می کنند که سرمربی فعلی سایپا چه نقش پررنگی در رفع ایرادات تاکتیکی و اصلاح آن بازی می کرد.

با این وجود مدیران باشگاه استقلال با اهمال و کم توجهی به راحتی اجازه جدایی این مربی با تجربه را صادر کردند تا فرهاد مجیدی دست تنها شود.

دراین میان سرمربی استقلال هم اشتباه بزرگی مرتکب شد. شاید درحین و بعد ازمسابقات لیگ قهرمانان آسیا برخی اخبار و نوشته ها حکایت از نقش پررنگ فراز کمالوند در موفقیت آبی ها در این رقابت ها داشت منتهای مراتب این موضوع هم به هوشمندی سرمربی برمی گشت.

شاید ( بازهم تأکید می کنیم) شاید فرهاد مجیدی تصور کرده است برای اثبات توانایی خودش و اینکه بدون ” فراز” هم می تواند موفق باشد با جدایی ” کمالوند” و رفتن او به سایپا موافقت کرده باشد.

اگر این طور باشد باز هم سرمربی جوان استقلال مرتکب اشتباه بزرگی شده است. کاردانی کمک مربی نشان دهنده درایت سرمربی در انتخاب دستیار است و بهتر بود فرهاد مجیدی ازدوست خودش می خواست به جای وسوسه شدن و رفتن به سایپا بماند و به موفقیت استقلال درفصل جاری کمک کند.

هرچند نمی توان همه تقصیرات شکست مقابل ذوب آهن را متوجه جدایی سرمربی فعلی سایپا دانست اما فرهاد مجیدی بدون کمالوند، فرود تلخی داشت!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال ذوب آهن استقلال ذوب آهن فرهاد مجیدی فراز کمالوند فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از قطع همکاری فرهاد مجیدی با تیم اماراتی الاتحاد الکلبا، سرمربی سابق استقلالی‌ها این روزها فعالیت خود را خارج از دنیای فوتبال سپری می‌کند.

به نقل از فرهیختگان البته درباره مجیدی شنیده می‌شد این چهره از فدراسیون فوتبال پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید را دریافت کرده هرچند آن را رد کرده است، اما صالح مصطفوی دستیار سابق فرهاد مجیدی در تیم‌های استقلال و الاتحاد الکلبا خبر داد: مجیدی از برخی تیم‌های لیگ برتری امارات پیشنهادهایی دارد و حتی این امکان وجود دارد تا قبل از پایان لیگ برتر این کشور از تیم جدید خود رونمایی کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888691

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • شهادت ۱۸ فلسطینی در جریان فرود اشتباه کمک‌های هوایی
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش
  • تاوان اشتباه تیم رسانه‌ای استقلال و یک اقدام نسنجیده؛ بیانیه پشت بیانیه!