Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی –  این چهار بازیکن عبارت هستند از سید پیام نیازمند، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فرد و احسان حاج صفی. این بدین معنی است که این چهار بازیکن شانس حضور در اردوی تیم ملی در خرداد ماه و در نهایت همراهی تیم ملی در بازی های بحرین را خواهند داشت. 

یکی از بازیکنان به جا مانده از سپاهان در اردوی تیم ملی محمد محبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که شب گذشته زننده گل تیم سپاهان در بازی با پرسپولیس بود.  البته ممکن است در روزهای آتی نظر اسکوچیچ در این باره تغییر کند.

فدراسیون فوتبال در تلاش است ۴۷ بازیکن مد نظر تیم ملی را واکسن بزند و اسکوچیچ در نهایت از بین این بازیکنان ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی گزینش خواهد کرد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حاج صفی امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در یک سال گذشته بازیکنان زیادی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... را برای نخستین بار در یک مسابقه ملی بازی داد که شب گذشته هم این کار را در دیدار مقابل ترکمنستان تکرار کرد و چنین فرصت بزرگی را دراختیار محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایران گذاشت.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و نمایش موثر در خط دفاعی و میانی این تیم راهی اورنبورگ روسیه شد، پس از جا ماندن از فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دعوت شد و دیشب فرصت انجام بازی ملی را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله که انتقالی یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه داشته، در فصل جاری علاوه بر عملکرد تاثیرگذارش در لیگ برتر برای طلایی پوشان اصفهان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام هفت بازی و ثبت دو گل جزو بهترین‌ها بود که حالا تجربه بازی برای تیم ملی ایران را هم به دست آورد.

قربانی پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی راهی اورنبورگ شد، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و برابر بالتیکا در لحظات پایانی به زمین رفت، اما در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در جام حذفی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در جدال با اسپارتاک مسکو داشت که توانست یک گل هم بزند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و نخستین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه‌ای برابر تاجیکستان تجربه کند.

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!