Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‌خیز صهیونیست‌های جنایتکار برای سرکوب مردم و هتک حرمت مسجدالاقصی و همچنین جنایت‌های بی‌رحمانه درشیخ جراح بیانگر آشفتگی آنها از تحولات ⁧فلسطین⁩ است.

‌حوادث زنجیره‌وار انتقام از صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی نشان داد که خیانت عادی سازی و خون شهید سلیمانی، انگیزه مقاومت را صدچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: فردا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف جنایات صهیونیستها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تجلیل از مقام شهید آیت الله سلیمانی تجلیل از ایثار، شهادت و اسلام ناب سیاسی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سلیمانی ویژگی‌هایی همچون فضل و علم داشت و سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه وحدتی به موضوعات،  سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون از او شخصیتی برجسته ساخته بود.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی آیت الله سلیمانی علاوه بر امامت جمعه بابلسر و نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و با مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران، مجموعه اینها در یک فرد خیلی زمان می‌خواهد، وجود چنین انسان‌هایی چون گنجینه است و اینجور افراد کم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، مسئولیت‌های سنگین از ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی بود که باعث شد  شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند.

امام جمعه ساری بیان کرد: تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است.

وی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم از این شخصیت تجلیل کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم، البته مراسم بابلسر و قم نباید همزمان برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • کتاب «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • «سیمای سلیمانی» به چاپ سی‌ام رسید
  • بزرگداشت سردارشهید جبهه مقاومت و همرزمان شهیدش در لاهیجان
  • گشایش بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید سردار سلیمانیِ