Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام نخست وزیر انگلیس، هواداران فوتبال در این کشور به زودی به ورزشگاه ها بر می گردنند. 

بوریس جانسون تایید کرد که ورزشگاه های سر باز انگلیس از تاریخ ۲۷ اردیبهشت می توانند پذیرای حداکثر ۱۰ هزار هوادار در مسابقات ورزشی باشند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، دو هفته پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر که قرار است فقط با حضور هواداران تیم میزبان برگزار شود هم شامل این مجوز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فینال جام حذفی انگلیس از این محدودیت مستثنی است و به دلیل ظرفیت بالای ورزشگاه ومبلی، تا ۲۱ هزار نفر اجازه حضور در آن را خواهند داشت. گفتنی است که آخرین بار در ماه دسامبر به حداکثر ۲ هزار هوادار اجازه داده شده بود که از نزدیک به تماشای برخی مسابقات لیگ برتر بنشینند و پس از آن دوباره قرنطینه همگانی در انگلیس اعمال شده بود. 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم کنعانی زادگان برای مصدومیت خود سند رو کرد/ فیلم اختصاصی طرفداری فدراسیون فوتبال ایتالیا: یوونتوس اگر از سوپرلیگ کنار نرود، از سری آ اخراج می شود حمایت ریاض محرز از فلسطین: شیخ جراح را نجات دهید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد