Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@18:47:20 GMT

پنجمین رویداد ملی آفرین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۱۷۳

پنجمین رویداد ملی آفرین برگزار می‌شود

رویداد ملی آفرین با محوریت تقدیر از فعالان جمعیت و به منظور تحقق سیاست‌های جمعیتی و پیشگیری از کاهش نرخ باروری هرساله درحال برگزاری است و به طبع سال‌های گذشته امسال نیز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنیگ خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین علی گودرزی دبیر برگزاری رویداد ملی آفرین در گفتگو با دانشجو گفت: رویداد ملی آفرین با محوریت تقدیر از فعالان جمعیت و به منظور تحقق سیاست‌های جمعیتی و پیشگیری از کاهش نرخ باروری هرساله درحال برگزاری است و به طبع سال‌های گذشته امسال نیز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویداد در چهار عرصه پزشک برتر، مجموعه و موسسه مردمی برتر، سازمان برتر، محصولات برتر برگزار شده و به نفرات برگزیده از سوی هیئت داوران نشان ملی جمعیت و هدایای نفیس اهدا می‌گردد.

بنیاد ملی خانواده با مشارکت شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی متولیان برگزاری این رویداد هستند.

مدیر ستاد برنامه ملی جمعیت قرارگاه قرب افزود: رویداد ملی آفرین ۳٠اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی جمعیت و سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی گودرزی افزایش جمعیت نرخ زاد و ولد برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان

سپهر توکل، معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : رویداد ملی و سراسری همپای طوفان در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط بسیجیان سلحشور و پا به رکاب ولایت این استان با شعار محوری «روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» و با رمز یا «امام حسن مجتبی (ع)» شروع شده است.

وی در تشریح محور‌های این رویداد سراسری، گفت: محور‌های هفت‌گانه رویداد همپای طوفان؛ گذرگاه میخوانمت، سلام به ماه امید، محله نشاط، راه روشن، راه افتخار، سرود دلدادگی و قاب ماه امید است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رویداد همپای طوفان از ۷ فروردین ماه آغاز و تا ۱۹ همین‌ماه ادامه دارد.

وی خاطزنشان کرد: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد، محلات و اقشار بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه باید برنامه‌های خود را در این رویداد در دو گروه مرجع استانی همپای طوفان در پیام‌رسان ایتا با هشتگ‌های ابلاغی برابر اطلاعیه‌های اعلام شده ارسال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها