Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه ۹ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به شمال این باریکه به شهادت رسیدند که دست کم ۳ نفر از آنان کودک هستند.

همچنین شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طرح حمله هوایی به اهداف مهم در نوار غزه بدون نیاز به حمله زمینی را تصویب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می شود...

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل حمله اسرائیل به مسجد الاقصی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ غزه؛ شمار قربانیان به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته رژیم صهیونیستی ۷ مورد کشتار مرتکب شد که طی آن ۷۱ نفر شهید و ۱۱۲ نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش شبکه «الجزیره»، این وزارتخانه اعلام کرد که از آغاز درگیری‌ها تاکنون ۳۲ هزار و۶۲۳ نفر شهید و ۷۵ هزار و ۹۲ نفر دیگر مجروح شدند.

بامداد امروز (جمعه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شمال شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن ۱۲ فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه «مغازی» واقع در مرکز نوار غزه که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت، دستکم ۶ نفر به شهادت رسیدند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جنگ غزه؛ شمار قربانیان به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر رسید
  • ببینید | حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی از لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • جزئیات شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۴ رزمنده حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم