Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در این ایام کرونایی ماهیانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج ، محمد مخبر در نشست با مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ماهیانه 400 تا 450 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون 3 تا 4 هزار میلیارد تومان برای تولید واکسن کرونا هزینه شد است، عنوان کرد: یک هزار و 600 مدرسه در کشور احداث کرده‌ایم که از این تعداد 24 مورد در بویراحمد، دنا و مارگون بوده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: همچنین تاکنون 400 مسجد در استان‌های مختلف کشور احداث کرده‌ایم که از این تعداد 25 مورد در بویراحمد، دنا و مارگون بوده که 20 مسجد تحویل شده است.

مخبر با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) محرومیت زدایی است، ادامه داد: برای کمک به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مناطق محروم استان‌های کمتربرخوردار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این 3 شهرستان با 340 روستای بالای 20 خانوار و تعداد زیادی روستاهای زیر 20 خانوار و 10 خانوار در زمینه تامین زیرساخت‌ها از جمله راه ارتباطی مناسب، نبود مدرسه، شبکه آبرسانی و بهداشت عمومی با مشکلات زیادی روبه رو هستند.

مهدی روشنفکر با اشاره به به دلیل فقر امکانات و بیکاری شاهد مهاجرت روز افزون روستائیان به مناطق حاشیه شهرها هستیم، ادامه داد: با وجود ظرفیت‌ها بالقوه در بخش‌های مختلف برای توسعه اشتغال روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود مهارت و تسهیلات لازم شاهد افزایش بیکاری در روستاها هستیم.

وی خواستار ارائه آموزش و مهارت‌های لازم فنی برای کارآفرینی خرد در مناطق روستایی شد و ادامه داد: امیدوارم بزودی شاهد بلند شدن دود کارخانه قند یاسوج بعد از سال‌ها تعطیلی توسط ستاد  اجرایی فرمان حضرت امام(ره) باشیم.

روشنفکر همچنین خواستار احداث مدرسه، شبکه آبرسانی، خانه بهداشت و جاده سازی برای روستاهای کمتربرخوردار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) شد و گفت: برای رفع محرومیت‌ها انتظار مساعدت ویژه از نهادهای انقلابی داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان این نشست در زمینه راه اندازی کارخانه قند یاسوج در صورت به نتیجه رسیدن رایزنی‌ها با بانک تجارت به عنوان مالک عمده این کارخانه اظهار امیدواری کرد و افزود: 10 مدرسه کانکسی در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون جمع آوری و نسبت به احداث ساختمان مورد نیاز اقدام می‌شود.ستاد اجرایی امام الگویی جهانی در حمایت از تولید و اشتغال استتوزیع بیش از 15 هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان +تصاویر محمد مخبر با اشاره اینکه برای رفع مشکلات آبرسانی، بهداشت و درمان و اشتغال روستایی مصمم هستیم، بیان کرد: بنا به پیشنهاد ارسالی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون چندین خانه بهداشت در این شهرستان‌ها احداث می‌کنیم.وی تصریح کرد: 600 طرح خرد با اعتباری افزون بر 80 میلیارد تومان نیز در این حوزه اجرایی می‌کنیم.
 انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یارانه حمایت معیشتی فقر یارانه حمایت معیشتی فقر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره رئیس ستاد اجرایی فرمان میلیارد تومان دنا و مارگون بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه