Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@09:00:49 GMT

پزشک پرسپولیس مخالف واکسیناسیون

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۴۹۳

پزشک پرسپولیس مخالف واکسیناسیون

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: سیامک نعمتی متاسفانه از ناحیه شانه چپ دچار تروما (ضربه و آسیب) شده است. اقدام‌های پزشکی برای وی شروع شده و زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد. وی برای MRI اعزام می‌شود و به محض دریافت جواب، تشخیص دقیق‌تر پزشکی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در جریان بازی، با ضربه روی مچ پا روبرو شد. زیر نظر کادر پزشکی کارهای اولیه انجام شده است و امروز دوشنبه در ریکاوری هم حضور داشت. ان‌شاءالله که بتوانیم او را به دربی برسانیم.

کمال هم با مشکل قبلی در ناحیه مچ پا روبه‌رو است و صلاح دیده شد که زیر نظر کادرپزشکی و کادرفنی کارها را دنبال کند و سعی بر این است که بتوانیم او را برای دربی داشته باشیم.

امید عالیشاه از ناحیه زانوی چپ دچار تروما شد. اقدامات پزشکی شروع شده است. امروز هم برای تصویربرداری اقدام می‌شود و با دریافت جواب، پلن درمانی را مشخص می‌کنیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه واکسیناسیون ملی‌پوشان پرسپولیس، با توجه به عوارضی که می‌تواند حضور بازیکن در تمرین و مسابقه را مختل کند، گفت: در این ارتباط با دوستان متخصص عفونی مشورت داشتیم و با توجه به عوارضی که بعد از واکسیناسیون ممکن است ایجاد شود و شرایطی که در آن قرار داریم، قرار شد واکسیناسیون در مقطع بعدی انجام شود.

پربیننده ترین اوباما جایگزین یک استقلالی می‌شود + عکس بزن بزن شدید پس از پایان بازی سپاهان-پرسپولیس شکایت پرسپولیس از سپاهان تغییرات در باشگاه استقلال عکسی شاد از سه پرسپولیسی محبوب + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی