Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@15:48:24 GMT

۱۰ مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۵۵۲۶

۱۰ مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش اظهار کرد: یکی از چالش‌های اصلی ما مسئله پرورش است که اهمیت آن کمتر از آموزش نبوده و برای بسترسازی آینده دانش‌آموزان در زندگی شخصی و جامعه، باید توجه ویژه‌ای به این بخش مهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سنددار کردن املاک آموزش و پرورش افزود: عدم مستندسازی دارایی‌های آموزش و پرورش همواره یکی از مشکلات این دستگاه بوده و مدیر مجموعه باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: توانمندسازی مدارس از اولویت‌های مهم در حل مشکلات جاری این دستگاه است که با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌شود به آن رسید.

وی با بیان اینکه باید همواره دلمان برای حل مشکل آموزش و پرورش بتپد، افزود: باهمت و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، در سال تحصیلی آینده ۱۰ مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد و ما نیز با مساعدت دستگاه‌های شهرستانی جهت راه‌اندازی این مدارس یاری خواهیم کرد.

مهرور از همکاری همه‌جانبه فرمانداری در تحقق اهداف سازمانی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در اجرای طرح پروژه مهر و تکریم معلمان شهرستان بخصوص معلمان نمونه و شاخص اقدامات لازم معمول خواهد شد.

وی متذکر شد: با هماهنگی‌هایی که صورت پذیرفته، لوح‌هایی برای تقدیر از زحمات یک‌ساله معلمین عزیز شهرستان آماده و تقدیم خواهد شد و برنامه داریم بعد از تغییر وضعیت کرونایی شهرستان در مراسمی از معلمان شاخص به نحو شایسته تجلیل کنیم.

کد خبر 5209165

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی مهرور ساوجبلاغ فرمانداری ساوجبلاغ ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان اردبیل فلسطین شب قدر ماه مبارك رمضان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود