Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از شلیک اخطار ناوهای آمریکایی به سوی چند قایق تندرو ایرانی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، جان کربی، سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد که تیرهای هشدار به سوی قایق‌های ایرانی شلیک شده است. پنتاگون مدعی است که این قایق‌ها به 150 یاردی 6 ناو آمریکایی که در حال اسکورت زیر دریایی جورجیا بودند، نزدیک شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون مدعی شده است که 13 قایق سپاه پاسداران به ناوهای آمریکایی در تنگه هرمز نزدیک شده اند و این ناوها 30 تیر برای هشدار شلیک کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیج فارس سپاه پاسداران وزارت دفاع آمریکا جان کربی پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، بر اساس اطلاعیه هواشناسی هرمزگان، از اوایل روز سه شنبه تا چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین، شاهد رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و تگرگ در استان هستیم.
بر اثر فعالیت سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح سه شنبه شاهد وزش باد شدید شمال شرقی در محدوده با سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت (۳۴ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع موج تا ۳۰۰ سانتیمتر (۱۰ پا) در جزایر خلیج‌فارس، فرا ساحل تنگه هرمز و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۶ فروردین
منطقه اثر این سامانه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است که احتمال اختلال در رفت و آمد‌های دریایی شناور‌های سبک و نیمه سنگین، کشتی‌های تجاری، پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی نیز وجود دارد.
در این مدت از رفت و آمد شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی و شنا در جزایر کیش، لاوان، سیری، بوموسی، قشم، هرمز، لارک، هنگام، بندرعباس، پارسیان، بندرلنگه، خمیر، سیریک و غرب جاسک خودداری شود، و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری نیز صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • ادعای تازه سنتکام درباره موشک‌های ایرانی/ از اسراییل حمایت می‌کنیم
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • ادعای مقامات آمریکایی: تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • ادعای مقامات آمریکایی : تهران به واشنگتن هشدار نداده بود
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • ادعای آمریکا درباره رهگیری چند پهپاد ایرانی